ODF monteur niet langs geweest

  • 28 February 2023
  • 3 reacties
  • 98 Bekeken

Een ODF monteur zou 6 feb langs komen om de Glasvezel te installeren in waarschijnlijk mijn meterkast.
Deze monteur is in geen wegen of velden te bekennen.

Meerdere kennen gebeld, met ODF / Euronet / Ster Infra / T-mobile, maar tot nu toe kan niemand mij helpen en hoor ik niks van de Fiber afdeling hoe en wat.

Ik heb al in December 2022 besteld, maar het duurt nu al eeuwen voor mijn glasvezel internet aansluiteing wordt gerealiseerd dat ik serieus aan het kijken ben hoe snel KPN kan leveren en evt alles annuleer bij T-mobile.

 

Ik heb de horror verhalen op Tweakers gelezen, maar het blijkt ook nog te kloppen.
Ik begin het aardig zat te worden om zefl achter mijn aansluiting te gaan.
iedereen wijst naar elkaar.
De klant is hierbij niet geholpen.

Tommie van Odido 1 jaar geleden

Hi @cRzYHipHopAzN, welkom op onze Community! Ik wil natuurlijk dat je snel van het glasvezel kan genieten. Ik heb daarom ook Fiber aan de mouw getrokken. Zij gaan contact met je opnemen en een update geven over de situatie. Hopelijk onstaat er dan meer duidelijkheid!  

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @cRzYHipHopAzN, welkom op onze Community! Ik wil natuurlijk dat je snel van het glasvezel kan genieten. Ik heb daarom ook Fiber aan de mouw getrokken. Zij gaan contact met je opnemen en een update geven over de situatie. Hopelijk onstaat er dan meer duidelijkheid!  

Eerst zien dan geloven.
Fiber zou vorige week al contact met mij opnemen en zelf met ODF contact opnemen voro een nieuwe afspraak.
Tot nu toe alleen maar krekels gehoord.

Fiber heeft mij woensdga middag gebeld met de melding dat zij met ODF contact hebben opgenomen en dat de aannemer een afspraak zou maken uiterlijk vandaag.
Tot nu toe opnieuw krekels alleen maar gehoord.

Reageer