-
-
is een King Poster
-
36 reacties
Al jaren klant van Tmobile Thuis en nu Odido.
Ik wil graag verlengen met mijn Internet+Tv en naar een hogere internetsnelheid.
nu moet ik de nieuwe (hogere) prijzen gaan betalen voor de internettarieven. Ok prima, daar kies ik zelf voor als ik verleng.
echter is tv tegenwoordig een stuk goedkoper geworden per maand, en als ik verleng weigert Odido me de huidige pricing te geven.
dus wanneer de tarieven (internet) omhoog gaan moet ik me wel aanpassen wanneer ik verleng maar als de prijzen omlaag gaan (tv) kan ik er naar fluiten en behoud ik ondanks verlenging de oude dure tarieven.
dit klopt voor geen meter en ik verwacht hierin een oplossing
Hallo @R84 ,
Het lijkt erop dat dit met de inflatiecorrecties te maken heeft.
Misschien kan u dus beter een nieuw abonnement afsluiten. Verlengen lijkt mij in dit geval niet verstandig qua prijs, maar als u een nieuwe aanvraag doet, kan u profiteren van een beter prijsplan in zijn geheel en er loopt momenteel een actie met 6 of 8 maanden korting voor nieuwe klanten.
U kan uw abonnement opzeggen via Odido klantenservice 0800 - 0092. U dient dan op verzoek van Odido uw huidige apparatuur terug te sturen. Dan kan u via de Odido sales-afdeling of via de website een nieuw abonnement aanvragen. U wordt dan "opnieuw opgeleverd", om het zo maar te noemen. Guidion dient dan langs te komen om het ONT opnieuw te registreren en de installatie administratief actief zetten. Dit is ietwat omslachtig om te doen maar gaat u heel wat centjes per maand/jaar schelen.
Bekijk origineel