Beantwoord

Odido is niet eerlijk over aansluiting op glasvezel

  • 8 February 2024
  • 1 reactie
  • 227 Bekeken

In september 2023 kwamen de verkopers van ODIDO bij mij aan de deur dat er binnenkort glasvezel bij mij in de straat zou worden aangelegd.

Sindsdien krijg ik elke 8e van de maand een zogenaamde 'update’, met steeds exact dezelfde standaard  boodschap:

"We verwachten rond december - januari de Glasvezelaansluiting bij je in huis te kunnen plaatsen.

Ik ben vandaag door ODIDO naar allerlei kastjes gestuurd tot dat ik eindelijk, na een half uur aan de telefoon, bij ODF Open Dutch Fiber terecht kwam.

Die vertelden mij het volgende, je ODIDO kan heel enthousiast verkopen maar weten NIETS van planning.

U ben pas in december 2024/januari 2025 aan de beurt (1 ½ jaar na verkoop van het abonnement door ODIDO.

Wat heb ik geleerd? ODIDO is NIET te vertrouwen

icon

Beste antwoord door paul1966 8 February 2024, 11:52

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 4

Hi,

Tja,  de Odido verkopers hebben zeker wat informatie achtergehouden. Ze hadden bij de verkoop mogen zeggen dat ze geen controle hebben over het tijdstip van oplevering van de lijn. Ze hadden mogen zeggen dat ze de lijnen huren en geen eigen technische dienst hebben. Ze hadden mogen zeggen dat de contracten, met de partijen waarvan de lijnen huren, geen snelle support bieden, (Ik geloof dat ODF 5 dagen de tijd krijgt). Als er een probleem is met de lijn kan Odido niet veel meer dan tickets/cases aanmaken bij degenen bij wie ze de lijnen huren. 

Vriendelijke groet,

Paul

Reageer