Beantwoord

Odido telefonisch onbereikbaar / afspraak inplannen monteur

  • 22 October 2023
  • 1 reactie
  • 55 Bekeken

De hele week proberen telefonisch contact te krijgen met de Odido klantenservice, maar verbinding wordt steeds verbroken, wanneer bandje zegt dat je doorverbonden wordt met een medewerker.

Afspraak met Guideon is door Odido medewerker (telefonisch) verplaatst, maar helaas is dit niet goed gegaan waarschijnlijk, want krijg geen bevestiging of sms dat er een monteur langskomt. 

Ik wil een nieuwe afspraak inplannen of wanneer dit lang op zich laat wachten, de bestelling annuleren (sinds 31-8 besteld voor installatie 1-10). 1e levering van pakket is mislukt omdat het was afgeleverd bij afgiftepunt van BCC en DHL alle pakketten had geblokkeerd voor afhalen (waarschijnlijk vanwege faillissement BCC). Tweede levering was onbekend wanneer zou komen, dus geplande installatieafspraak telefonisch verplaatst. Krijg ik alsnog de melding dat ze op 1e geplande datum langskomen om te installeren (pakket niet binnen), dus afspraak geannuleerd. Zelf verplaatsen kon alleen naar een dag eerder (maar zonder pakket had dat geen zin). 

Kan er svp nieuwe datum ingepland worden en anders wil ik de bestelling graag annuleren. 
 

icon

Beste antwoord door Cheyenne van Odido 22 October 2023, 12:26

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +5

Hi @Soertje2022, dank voor dit topic en je uitleg! Geen zorgen, ik heb er geen gras over laten groeien en heb er meteen voor gezorgd dat je een nieuwe afspraak met Guidion kunt inplannen. Je krijgt snel bericht van Guidion om de afspraak te maken. Dit komt helemaal goed. Heb je nog andere vragen dan weet je mij te vinden! 🤗

Reageer