ofido glasvezel aanvraag

  • 26 September 2023
  • 3 reacties
  • 80 Bekeken

Reputatie 4

Heb internet thuis  aangevraagd. Maar kan mijn bestelling niet volgen

Cal van Odido 7 maanden geleden

Hoi @h.charkaoui, leuk dat je een glasvezelaanvraag bij ons hebt gedaan, dat is een heel leuk vooruitzicht! 😃 Heb je de aanvraag gedaan voor een nieuw of ander adres? Houd er rekening mee dat je een glasvezelaanvraag alleen kan koppelen aan mobiele abonnementen als deze op hetzelfde adres geregistreerd zijn. Mocht dit niet het geval zijn, dan kijk ik graag met je mee waarom je account niet wil koppelen. Momenteel heb je jouw Community account nog niet hebt gekoppeld aan jouw Internet + TV Abonnement. Graag raad ik je aan om je klantnummer van 3 letters en 5 cijfers in je profiel te zetten. Dit kan via de volgende pagina: bewerk profiel.

Ik kan vervolgens in je dossier duiken, ik geef je graag meer helderheid!

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @h.charkaoui, leuk dat je een glasvezelaanvraag bij ons hebt gedaan, dat is een heel leuk vooruitzicht! 😃 Heb je de aanvraag gedaan voor een nieuw of ander adres? Houd er rekening mee dat je een glasvezelaanvraag alleen kan koppelen aan mobiele abonnementen als deze op hetzelfde adres geregistreerd zijn. Mocht dit niet het geval zijn, dan kijk ik graag met je mee waarom je account niet wil koppelen. Momenteel heb je jouw Community account nog niet hebt gekoppeld aan jouw Internet + TV Abonnement. Graag raad ik je aan om je klantnummer van 3 letters en 5 cijfers in je profiel te zetten. Dit kan via de volgende pagina: bewerk profiel.

Ik kan vervolgens in je dossier duiken, ik geef je graag meer helderheid!

Reputatie 4

Hoi @h.charkaoui, leuk dat je een glasvezelaanvraag bij ons hebt gedaan, dat is een heel leuk vooruitzicht! 😃 Heb je de aanvraag gedaan voor een nieuw of ander adres? Houd er rekening mee dat je een glasvezelaanvraag alleen kan koppelen aan mobiele abonnementen als deze op hetzelfde adres geregistreerd zijn. Mocht dit niet het geval zijn, dan kijk ik graag met je mee waarom je account niet wil koppelen. Momenteel heb je jouw Community account nog niet hebt gekoppeld aan jouw Internet + TV Abonnement. Graag raad ik je aan om je klantnummer van 3 letters en 5 cijfers in je profiel te zetten. Dit kan via de volgende pagina: bewerk profiel.

Ik kan vervolgens in je dossier duiken, ik geef je graag meer helderheid!

Het gaat om een overstap van kpn naar Odido en heb nog geen klantnummer.

Reputatie 7
Badge +9

Hey @h.charkaoui, heb je al een account aangemaakt in Mijn Odido? Als je namelijk je abonnement koppelt in Mijn Odido kun je je bestelling volgen! (Link is klikbaar)

Reageer