Beantwoord

onbekend aansluitdatum?

  • 6 November 2023
  • 5 reacties
  • 69 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Beste,

Mijn abonnement bij mijn huidige provider stopt per 9-11. Nog geen installatiepakket ontvangen en odido geeft aan dat er iets moet gebeuren in de wijkcentrale?

verder zei de KS dat het langer kan duren. 
ik moest delta fiber bellen maar die gaf aan dat zij in gouda niks doen. Ik werd doorverwezen naar Caiway, Caiway gebeld en die gaven aan dat zij daar ook niks doen voor odido en zij stuurde mij door naar CIRCET en die gaf ook aan dat zij ook niks doen voor odido!

 

ik sta op het punt om de bestelling te annuleren, want anders zit ik na 9 nov zonder internet en dat met 3 kids…

ik hoop dat iemand bij odido mij kan helpen. 
 

icon

Beste antwoord door soepkip67 7 November 2023, 17:06

Bekijk origineel

5 reacties

Kan iemand helpen?

Reputatie 7
Badge +7

Hallo @Foo91 ,

Heb je toevallig gebruik gemaakt van de overstapservice? Dan is er als het goed niets aan de hand, Odido geeft dan door aan je huidige provider wanneer ze de diensten overnemen. Heb je zelf opgezegd, dan zou ik deze opzegging annuleren totdat je een definitieve datum krijgt wanneer Odido kan beginnen met het leveren van de diensten.

Goedemiddag, ja ik maak gebruik van de overstapservice van Odido

Reputatie 7
Badge +7

Hallo @Foo91 ,

Je kan voor nu ook contact opnemen met de klantenservice via 0800 - 0092

Zij kunnen je de zekerheid geven.

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Foo91, welkom op de Community! 🙋‍♂️

Omdat jij voor de Overstapservice gekozen hebt, geven wij een signaal aan je oude (huidige) provider om de lijn dicht te zetten zodra wij kunnen opleveren en niet eerder. Je zult daardoor geen dubbele kosten hebben of vroegtijdig afgesloten worden. Uiteraard staat het je helemaal vrij om contact op te nemen met de Klantenservice; ik verwacht dat het antwoord daar hetzelfde zal zijn.

Veel succes en mochten we je nog eens kunnen helpen, laat het vooral weten. De Community helpt en denkt graag mee! 😄

Reageer