ongekend trage service

  • 12 February 2024
  • 3 reacties
  • 103 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 3 reacties

Door het vele thuiswerken besloten om glasvezel te willen aanleggen. Odido is de enige die dat aanbied in mijn buurt. Maar wat een spijt heb ik van deze overstap. Het is nu al LANGER DAN 4 MAANDEN geleden dat ik glasvezel heb aangevraagd en nog steeds heb ik geen Odido internet. Tal van telefoontjes gepleegd. Elke keer weer word ik van het kastje naar de muur gestuurd. Niemand van Odido kan wat voor me betekenen en vertellen me alleen dat het een “uitzonderlijke” situatie is. Fijn z’n warm welkom van Odido. 

Tommie van Odido 2 maanden geleden

Hey @Loekii, goed dat je hier een topic over begonnen bent!

Ik ben meteen voor je gaan kijken en zie dat je al contact gehad hebt met onze klantenservice. Er is een ticket voor je aangemaakt voor onze Back Office. Zij zullen dit zo snel mogelijk voor je oppakken. In ons systeem staat dat het FTU nog geplaats moet worden, dat is het kastje waar de glasvezel naar binnen gebracht wordt. Ik lees dat dit al gebeurd is? Het is nu aan de Back Office om dit verder op te pakken en zodra ze meer informatie hebben zullen ze contact met je opzoeken.

 

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hey @Loekii, goed dat je hier een topic over begonnen bent!

Ik ben meteen voor je gaan kijken en zie dat je al contact gehad hebt met onze klantenservice. Er is een ticket voor je aangemaakt voor onze Back Office. Zij zullen dit zo snel mogelijk voor je oppakken. In ons systeem staat dat het FTU nog geplaats moet worden, dat is het kastje waar de glasvezel naar binnen gebracht wordt. Ik lees dat dit al gebeurd is? Het is nu aan de Back Office om dit verder op te pakken en zodra ze meer informatie hebben zullen ze contact met je opzoeken.

 

Hi @Tommie van Odido 

allereerst bedankt voor je reactie. Het klopt dat ik contact heb gehad met je collega en dat zij dit zou oppakken. Echter is mij in deze 4 maanden zoveel beloofd, maar niks na gekomen. Ik hoop dat het dit keer wel wordt opgelost, maar dat neemt niet weg hoe ik ben behandeld als nieuwe klant. Er is 0 communicatie vanuit jullie als ik er niet zelf achter aan ga en beloftes worden niet nagekomen.

Hi @Tommie van Odido 

allereerst bedankt voor je reactie. Het klopt dat ik contact heb gehad met je collega en dat zij dit zou oppakken. Echter is mij in deze 4 maanden zoveel beloofd, maar niks na gekomen. Ik hoop dat het dit keer wel wordt opgelost, maar dat neemt niet weg hoe ik ben behandeld als nieuwe klant. Er is 0 communicatie vanuit jullie als ik er niet zelf achter aan ga en beloftes worden niet nagekomen.

Wen er maar aan hoor, service van Odido is echt dramatisch, de communicatie nog minder en beloftes nakomen kennen ze al helemaal niet. 
 

Ga weg als je nog kunt!

Reageer