In december 2022 vroeg ik glasvezel aan bij een verhuizing, denkende dat dat ruim op tijd was.
In februari 2023 trok ik in de nieuwe woning en was er geen glasvezel beschikbaar.
Bel ik met t-mobile support, mag ik mijn verhaal doen en wordt ik doorverwezen naar de fiber afdeling, waar ik alsnog mijn verhaal kan doen.
Deze verwijst me weer door naar opendutchfiber, waar ik opnieuw mijn verhaal/klacht kan doen.
Vanuit ODF krijg ik een prognose te horen van 3e kwartaal, dat kan toch niet waar zijn?
Ik leef nu elke week op unlimited vouchers, met 2 kinderen is dit moeilijk vol te houden.
Wat zijn mijn opties?
- Tmobile ADSL aanvragen voor de tussentijd?
Kan niet, we leveren geen ADSL meer. - Opzeggen?
Geen garantie dat de glasvezel aansluiting nog verder gerealiseerd gaat worden. - Overstappen naar concurrent?
Zit ik weer vast met een jaarcontract en wilde bij t-mobile blijven.
Ik wil gewoon glasvezel, dit kan toch niet nog een half jaar gaan duren?
Had ik dit vooraf geweten, dan had ik nog andere keuzes kunnen maken...
Beste antwoord door Tommie
Bekijk origineel