Oplevering glasvezel

  • 21 November 2023
  • 28 reacties
  • 366 Bekeken

Reputatie 2

Goedendag,

Kan er totaal niets meer van begrijpen en uitkomen.

ODF begin juli 2022 gestart in de wijk met glasvezel ( verwachting eind juni 2023 klaar) en zou volgens de indeling de eersten zijn die glasvezel in de straat zou hebben liggen (Rotterdam charlois gebied 1/2)

Gezien het punt dat ik nu een dsl lijn heb ( kpn 100mb down en wat aan up ex-telfort)voor de prijs van een 1gb verbinding bij odido, is de overstap interessant te noemen

echter tot mijn stomme verbazing zie ik dat bij het doen van de postcodecheck ODF aangeeft er ligt glasvezel….Odido geeft alleen maar DSL aan.

Dus ik kan er geen chocola meer van maken waar ik van uit moet gaan.

Kan iemand duidelijkheid scheppen, VVE heeft met alv 2022 al toestemming verleent mbt aanleg tot in de woning

Tommie van Odido 5 maanden geleden

Hi @VincentB01, er komt veel kijken bij een nieuwe aanleg van glasvezel. De wijkcentrale dient volledig opgeleverd te zijn, de civiele werkzaamheden dienen klaar te zijn en dan moet de huisaansluiting nog gedaan worden. Ik zal niet met 100% kunnen zeggen dat je exact op X datum glasvezel hebt. Ik kan eventueel wel een schatting doen, hiervoor heb ik wel je postcode en huisnummer nodig. Kan je mij die in een privébericht sturen? Dan kan ik een kijkje nemen!  

Bekijk origineel

28 reacties

Reputatie 5
Badge +4

Hi @VincentB01, ik kan me goed voorstellen dat je mee duidelijkheid wil over jouw bestelling en wil weten wanneer je aangesloten kan worden op het glasvezel. 

Het kan in dit geval zo zijn dat de glasvezelkabels al wel in de grond zitten, maar dat de kabels nog naar binnen gebracht moeten worden of dat je nog moet worden aangesloten op een wijkcentrale. Ik wil graag met je meekijken in jouw bestelling om te kijken of ik kan zien wat de situatie in jouw geval is, ik kan alleen geen abonnement vinden op dit e-mailadres. Dit lijkt op ABC12345 en kan je terugvinden in jouw Mijn Odido account. Dan kan ik dit voor je uitzoeken! 

Reputatie 2

Hi @VincentB01, ik kan me goed voorstellen dat je mee duidelijkheid wil over jouw bestelling en wil weten wanneer je aangesloten kan worden op het glasvezel. 

Het kan in dit geval zo zijn dat de glasvezelkabels al wel in de grond zitten, maar dat de kabels nog naar binnen gebracht moeten worden of dat je nog moet worden aangesloten op een wijkcentrale. Ik wil graag met je meekijken in jouw bestelling om te kijken of ik kan zien wat de situatie in jouw geval is, ik kan alleen geen abonnement vinden op dit e-mailadres. Dit lijkt op ABC12345 en kan je terugvinden in jouw Mijn Odido account. Dan kan ik dit voor je uitzoeken! 

Inderdaad is er nog geen abonnement bekend op het email adres wat ik gebruik op deze community, reden ervoor is dat de informatie erg wispelturig is mbt mogelijkheden voor glasvezel.

Uiteraard is begrip dat de verbinding nog naar binnen mag worden gebracht ( beetje standaard antwoord gekregen vanuit odido).

Het gaat mij er om, is glasvezel nou daadwerkelijk beschikbaar ja of nee in desbetreffende postcode 3083 **, naar binnen brengen is stap 2,

 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @VincentB01, er komt veel kijken bij een nieuwe aanleg van glasvezel. De wijkcentrale dient volledig opgeleverd te zijn, de civiele werkzaamheden dienen klaar te zijn en dan moet de huisaansluiting nog gedaan worden. Ik zal niet met 100% kunnen zeggen dat je exact op X datum glasvezel hebt. Ik kan eventueel wel een schatting doen, hiervoor heb ik wel je postcode en huisnummer nodig. Kan je mij die in een privébericht sturen? Dan kan ik een kijkje nemen!  

Reputatie 2

Hi @VincentB01, er komt veel kijken bij een nieuwe aanleg van glasvezel. De wijkcentrale dient volledig opgeleverd te zijn, de civiele werkzaamheden dienen klaar te zijn en dan moet de huisaansluiting nog gedaan worden. Ik zal niet met 100% kunnen zeggen dat je exact op X datum glasvezel hebt. Ik kan eventueel wel een schatting doen, hiervoor heb ik wel je postcode en huisnummer nodig. Kan je mij die in een privébericht sturen? Dan kan ik een kijkje nemen!  

Privebericht verstuurd...

Reputatie 7
Badge +9

Hey @VincentB01, bedankt voor je privébericht.

Ik ben meteen voor je gaan kijken maar ik heb niet heel veel informatie. De postcodecheck geeft namelijk aan dat de eerst mogelijke datus van oplevering op 05-12 is. Maar omdat ik geen informatie omhoog kan halen over de wijkcentrale ben ik daar erg sceptisch in. Mijn gok is dat het pas begin 2024 zal worden. 

Reputatie 2

Goedendag,

Heb de overstap gewaagt naar odido met bestelling van 1 van de ( nieuwe ) pakketten.

Maar hen wel nog even wat kleine vraagjes.

→ is het mogelijk om het modem niet te verzenden ivm eigen modem apparatuur.

→ nu het 2 gb pakket aangevraagd, maar is dit op te waarderen in de toekomst naar het hoogste pakket.

→ in kader van eerste vraag: is activatie al mogelijk zodra het aansluitpunt in de woning is.

→ kan er indicatie worden gegeven of er zicht is op aansluitdatum ( inbreng in woning etc0

 

EDIT: hmmm...kan ook niets terug vinden onder mijn account mbt status van bestelling etc. kan alleen nieuwe bestelling doen.

 

Reputatie 2

goedendag,

Even een aanvulling op mijn laatste bericht, de huidige provider bied ‘slechts” een dsl internet verbinding aan van 100 mb down en 20 mb up met de “voordelige prijs” van € 42,69 ( ex telfort nu kpn) , Steek mijn geld liever in een verbinding die meer in prijs / kwaliteit verhouding staat.

Middels al wel opgezegd, ik heb ongelimiteerd internet gebruik via telefoon, dus maak me niet druk als ik even wat langer op de verbinding moet wachten, maar zou wel plezierig zijn voor 4-01-2024 er zou zijn.

Vraagt die koekkebakker van de klantenservice nog gortdroog waarom ik weg ging en toen ik dat uitlegde werd het stiller en dan het aanbod doen dat men met plannen voor glasvezel bezig waren….🤣 heb ik momenteel lekker veel aan joh...nee ga gewoon de overstap maken naar glasvezel van odido, zit ik beter gebeiteld, hadden de rest van de internet aanbieders maar wakker moeten zijn.

 

Reputatie 7
Badge +9

Hey @VincentB01, wat leuk om te horen dat je toch bedacht hebt om bij ons aan te sluiten! 

Om antwoord te geven op je vragen:  

→ is het mogelijk om het modem niet te verzenden ivm eigen modem apparatuur.

Nee. We leveren altijd het Zyxel modem omdat wij eigen apparatuur niet kunnen uitlezen en geen garantie op de snelheden kunnen geven. 

 

→ nu het 2 gb pakket aangevraagd, maar is dit op te waarderen in de toekomst naar het hoogste pakket.

Je kunt altijd je internetsnelheid verhogen. Als je naar 8 Gbit/s gaat vervalt de korting voor internet wel. Ook zul je het nieuwe modem ontvangen, de T-75. Deze kan namelijk de 8 Gbit/s aan.

 

→ in kader van eerste vraag: is activatie al mogelijk zodra het aansluitpunt in de woning is.

Nee. Guidion dient dan nog langs te komen voor de huisinstallatie. De monteur zal het ONT en modem voor je installeren en de lijn actief melden. Dan zal hij testen of er internet aanwezig is of niet. Daarna kun je je eigen modem uiteraard aansluiten. Hier hebben we ook een handig topic over geschreven: 

 

 

→ kan er indicatie worden gegeven of er zicht is op aansluitdatum (inbreng in woning etc)

Op dit moment kan ik daar nog niks over zien omdat de bestelling pas net binnen is. Je kunt de voortgang volgen in Mijn Odido!

 

Reputatie 2

Hey @VincentB01, wat leuk om te horen dat je toch bedacht hebt om bij ons aan te sluiten! 

Om antwoord te geven op je vragen:  

→ is het mogelijk om het modem niet te verzenden ivm eigen modem apparatuur.

Nee. We leveren altijd het Zyxel modem omdat wij eigen apparatuur niet kunnen uitlezen en geen garantie op de snelheden kunnen geven. 

 

→ nu het 2 gb pakket aangevraagd, maar is dit op te waarderen in de toekomst naar het hoogste pakket.

Je kunt altijd je internetsnelheid verhogen. Als je naar 8 Gbit/s gaat vervalt de korting voor internet wel. Ook zul je het nieuwe modem ontvangen, de T-75. Deze kan namelijk de 8 Gbit/s aan.

 

→ in kader van eerste vraag: is activatie al mogelijk zodra het aansluitpunt in de woning is.

Nee. Guidion dient dan nog langs te komen voor de huisinstallatie. De monteur zal het ONT en modem voor je installeren en de lijn actief melden. Dan zal hij testen of er internet aanwezig is of niet. Daarna kun je je eigen modem uiteraard aansluiten. Hier hebben we ook een handig topic over geschreven: 

 

 

→ kan er indicatie worden gegeven of er zicht is op aansluitdatum (inbreng in woning etc)

Op dit moment kan ik daar nog niks over zien omdat de bestelling pas net binnen is. Je kunt de voortgang volgen in Mijn Odido!

 

Dank voor het antwoord zover, echter kan ik geen voortgang zien in mijn odido mbt de bestelling.

De glasvezel zou er al moeten liggen omdat met aanleg volgens planning vorig jaar mee is gestart en mijn postcode + huisnummer in 1 van de eerste gebieden ligt + bbe heeft toestemming gegeven, betekent als volker wessel en/of guidion nu een mail stuurt naar de vve beheerder kan er met een uur toestemming op papier liggen.

Reputatie 2

 

Icm met bovenstaande informatie heb ik even een lijntje uitgegooid naar de aannemer waarvan ik weet dat deze in andere postcodegebieden de huisaansluitingen binnen heeft verzorgt en stel ik ook hier even de vraag of er zicht is in hoeverre werkzaamheden zijn afgerond, let wel mijn vraag betreft in bovenstaande plaatje op gebied 1 t/m 3 welke direct 1 op 1 afgenomen is van de website van ODF.

Reputatie 7
Badge +9

Hey @VincentB01, als het goed is zijn bijna alle wijkcentrale in Rotterdam Charlois opgeleverd. Omdat ik niet kan zien in welke wijkcentrale jouw aansluiting moet komen heb ik het voor je doorgezet naar onze glasvezelafdeling. Zij zullen je een telefonische update geven over de oplevering. Hopelijk kunnen zij je wat meer informatie hierover geven!

Reputatie 2

Hey @VincentB01, als het goed is zijn bijna alle wijkcentrale in Rotterdam Charlois opgeleverd. Omdat ik niet kan zien in welke wijkcentrale jouw aansluiting moet komen heb ik het voor je doorgezet naar onze glasvezelafdeling. Zij zullen je een telefonische update geven over de oplevering. Hopelijk kunnen zij je wat meer informatie hierover geven!

@Tommie van Odido Bedankt voor het bericht, zoals in bericht is aangegeven is heb ik meerdere lijntjes uitgegooid

Inmiddels heb ik al wel reactie ontvangen van odf :

 

Op dit moment ligt de glasvezelkabel tegen het gebouw aan.

Wel moeten er eerst nog andere werkzaamheden worden afgerond.

 

Zal de Vragen die ik momenteel heb wel stellen aan de fiber afdeling

Reputatie 2

Goedendag,

Even een klein berichtje mijn kant.

ik heb geen telefonische update vanuit de fiber afdeling mogen ontvangen, jammer en zet geen zoden aan de dijk, weet concreet nog niets.

Wat ook niet helpt is dat gister ( 20-12-2023) ineens een mailtje binnen ploft van Odido omtrent de glasvezelaansluiting met tekst

Bedankt voor je bestelling bij Odido. Onze netwerkpartner is druk bezig met het plannen van de werkzaamheden om supersnel Glasvezel bij je aan te leggen.


Je glasvezelaansluiting
We verwachten rond december - januari de glasvezelaansluiting bij je in huis te kunnen plaatsen.

Let op: Dit is een voorlopige datum, de planning kan wijzigen afhankelijk van de werkzaamheden die uitgevoerd moeten worden. We laten je de definitieve datum voor het plaatsen van de glasvezelaansluiting in je woning zo snel mogelijk weten.

Vragen? Vragen!
Kijk voor een antwoord op je vraag op odido.nl/service of vraag het aan onze specialisten op de Odido Community odido.nl/vragen. Liever iemand spreken? Bel ons op 0800-0092.

We staan voor je klaar,
Odido

 

Qua context ben ik van mening dat dit bericht geautomatiseerd is.en heb ik hier geen belang bij, mede omdat deze een voorlopig karakter heeft qua planning en december al voorbij is, in mijn optiek zou het beter  geweest zijn als de verwachting  januari - februari was geweest qua tekst, dan heeft het wat meer body zogezegd, want even een gedachte mijn kant kan je op je vingers uittellen dat het in 2023 niet meer gaat lukken.

 

Reputatie 2

Even een update….(met ventilerend karakter)

 

Vandaag is bij mij de spreekwoordelijke klomp gebroken. na contact met odido en odf.

Navraag gedaan omtrent planning oplevering, wat blijkt, (onder)aannemer loopt 3 (!) maanden achter met de oplevering en zijn tot 15 januari niet bereikbaar ivm soort bouwvakvakantie. Nou snap ik best dat je door weersomstandigheden ( gelet op storm en regen laatste dagen) achterop de planning kan raken en dat er vakantie wordt opgenomen ivm feestdagen, maar krijg nu het idee dat qua aannemer de toko dichtgegooid is met de mededeling “tot 15 januari 2024” en voor de rest kan je het best zelf uitzoeken.

Ook vind ik het een vreemde constructie waarbij odf iopdrachtgever en financieërder is, vwt de uitvoerende aannemer en Odido als "provider” de lijn slechts huurt, waarbij je als klant bij problemen, in dit geval qua aanleg, zelf de pineut bent om contact op te nemen, omdat Odido slechts de provider is en niet de netwerkbeheerder, dus wordt je doorverwezen naar odf, die weer op zijn beurt doorverwijst naar de aannemer die de planningen, schouwingen, afspraken met VVe beheerd, kortom lekker geregeld

Reputatie 4

Even een update….(met ventilerend karakter)

 

Vandaag is bij mij de spreekwoordelijke klomp gebroken. na contact met odido en odf.

Navraag gedaan omtrent planning oplevering, wat blijkt, (onder)aannemer loopt 3 (!) maanden achter met de oplevering en zijn tot 15 januari niet bereikbaar ivm soort bouwvakvakantie. Nou snap ik best dat je door weersomstandigheden ( gelet op storm en regen laatste dagen) achterop de planning kan raken en dat er vakantie wordt opgenomen ivm feestdagen, maar krijg nu het idee dat qua aannemer de toko dichtgegooid is met de mededeling “tot 15 januari 2024” en voor de rest kan je het best zelf uitzoeken.

Ook vind ik het een vreemde constructie waarbij odf iopdrachtgever en financieërder is, vwt de uitvoerende aannemer en Odido als "provider” de lijn slechts huurt, waarbij je als klant bij problemen, in dit geval qua aanleg, zelf de pineut bent om contact op te nemen, omdat Odido slechts de provider is en niet de netwerkbeheerder, dus wordt je doorverwezen naar odf, die weer op zijn beurt doorverwijst naar de aannemer die de planningen, schouwingen, afspraken met VVe beheerd, kortom lekker geregeld

Hi Vincent,

Heel herkenbaar, ik heb het bijltje er zelf bij neergegooid, ik was het bellen met de onderaannemers wel een beetje zat. Odido verkoopt abonnementen voordat de infrastructuur opgeleverd is. Dat is op zijn zachts gezegd onhandig, ze scheppen daarmee een verwachting die ze niet waar kunnen maken. Helaas is de communicatie tussen Odido en zijn onderaannemers niet al te best waardoor je bij Odido niet veel wijzer wordt. Ik wens je sterkte toe. 

Vriendelijke groet,
Paul

Reputatie 2

Even een update….(met ventilerend karakter)

 

Vandaag is bij mij de spreekwoordelijke klomp gebroken. na contact met odido en odf.

Navraag gedaan omtrent planning oplevering, wat blijkt, (onder)aannemer loopt 3 (!) maanden achter met de oplevering en zijn tot 15 januari niet bereikbaar ivm soort bouwvakvakantie. Nou snap ik best dat je door weersomstandigheden ( gelet op storm en regen laatste dagen) achterop de planning kan raken en dat er vakantie wordt opgenomen ivm feestdagen, maar krijg nu het idee dat qua aannemer de toko dichtgegooid is met de mededeling “tot 15 januari 2024” en voor de rest kan je het best zelf uitzoeken.

Ook vind ik het een vreemde constructie waarbij odf iopdrachtgever en financieërder is, vwt de uitvoerende aannemer en Odido als "provider” de lijn slechts huurt, waarbij je als klant bij problemen, in dit geval qua aanleg, zelf de pineut bent om contact op te nemen, omdat Odido slechts de provider is en niet de netwerkbeheerder, dus wordt je doorverwezen naar odf, die weer op zijn beurt doorverwijst naar de aannemer die de planningen, schouwingen, afspraken met VVe beheerd, kortom lekker geregeld

Hi Vincent,

Heel herkenbaar, ik heb het bijltje er zelf bij neergegooid, ik was het bellen met de onderaannemers wel een beetje zat. Odido verkoopt abonnementen voordat de infrastructuur opgeleverd is. Dat is op zijn zachts gezegd onhandig, ze scheppen daarmee een verwachting die ze niet waar kunnen maken. Helaas is de communicatie tussen Odido en zijn onderaannemers niet al te best waardoor je bij Odido niet veel wijzer wordt. Ik wens je sterkte toe. 

Vriendelijke groet,
Paul

 

Is inderdaad onhandig abbo’s verkopen voordat de infra daadwerkelijk opgeleverd is.

Wat in mijn mening ook heel onhandig, naar en frustrerend is dat de verantwoordelijkheid bij een klant wordt neergelegd wat niet de zijne is, voorbeeld stellende de aanleg van glasvezel.

Ik heb geen contract met odf of vwt, maar met Odido, maar de verantwoording om bijv. achter planningen en toestemmingen aan te gaan van de glasvezel in de woning te krijgen door een aannemer wordt wel bij mij als klant neergelegd, omdat Odido slechts provider is en de lijn huurt.

Onhandig is ook dat er niet gekeken wordt naar oplossingen om bijv. achterstanden in planning in te lopen, even uit zakelijk perspectief gezien...kan dat contracten de kop kosten omdat bijv. klanten massaal een provider links laat liggen omdat de naam besmet is geraakt.

Reputatie 4

Even een update….(met ventilerend karakter)

 

Vandaag is bij mij de spreekwoordelijke klomp gebroken. na contact met odido en odf.

Navraag gedaan omtrent planning oplevering, wat blijkt, (onder)aannemer loopt 3 (!) maanden achter met de oplevering en zijn tot 15 januari niet bereikbaar ivm soort bouwvakvakantie. Nou snap ik best dat je door weersomstandigheden ( gelet op storm en regen laatste dagen) achterop de planning kan raken en dat er vakantie wordt opgenomen ivm feestdagen, maar krijg nu het idee dat qua aannemer de toko dichtgegooid is met de mededeling “tot 15 januari 2024” en voor de rest kan je het best zelf uitzoeken.

Ook vind ik het een vreemde constructie waarbij odf iopdrachtgever en financieërder is, vwt de uitvoerende aannemer en Odido als "provider” de lijn slechts huurt, waarbij je als klant bij problemen, in dit geval qua aanleg, zelf de pineut bent om contact op te nemen, omdat Odido slechts de provider is en niet de netwerkbeheerder, dus wordt je doorverwezen naar odf, die weer op zijn beurt doorverwijst naar de aannemer die de planningen, schouwingen, afspraken met VVe beheerd, kortom lekker geregeld

Hi Vincent,

Heel herkenbaar, ik heb het bijltje er zelf bij neergegooid, ik was het bellen met de onderaannemers wel een beetje zat. Odido verkoopt abonnementen voordat de infrastructuur opgeleverd is. Dat is op zijn zachts gezegd onhandig, ze scheppen daarmee een verwachting die ze niet waar kunnen maken. Helaas is de communicatie tussen Odido en zijn onderaannemers niet al te best waardoor je bij Odido niet veel wijzer wordt. Ik wens je sterkte toe. 

Vriendelijke groet,
Paul

 

Is inderdaad onhandig abbo’s verkopen voordat de infra daadwerkelijk opgeleverd is.

Wat in mijn mening ook heel onhandig, naar en frustrerend is dat de verantwoordelijkheid bij een klant wordt neergelegd wat niet de zijne is, voorbeeld stellende de aanleg van glasvezel.

Ik heb geen contract met odf of vwt, maar met Odido, maar de verantwoording om bijv. achter planningen en toestemmingen aan te gaan van de glasvezel in de woning te krijgen door een aannemer wordt wel bij mij als klant neergelegd, omdat Odido slechts provider is en de lijn huurt.

Onhandig is ook dat er niet gekeken wordt naar oplossingen om bijv. achterstanden in planning in te lopen, even uit zakelijk perspectief gezien...kan dat contracten de kop kosten omdat bijv. klanten massaal een provider links laat liggen omdat de naam besmet is geraakt.

Yep, de verantwoordelijkheden liggen wel wat bijzonder. Ik heb zelf met MultiDutchFiber gebeld om een afspraak te maken om de glasvezel van de straat in mijn meterkast te krijgen. En ik mocht zelf de kruipruimte in omdat de monteurs geen overall bij zich hadden. Dit was in september en ik heb nog steeds geen werkende glasvezel. Maar het was wel heel gezellig knutselen met de mannen die ODF ingehuurd hadden, dat dan weer wel :-)

Reputatie 2

Goedendag,

Ik gebruik even deze door mij aangemaakte topic om allereerst een ieder nog de beste wenen te wensen ( ook al is het al 7  januari)

En om met de spreekwoordelijke deur in huis te vallen...heb ik gelijk een vraag...zoals in 1 van de berichten in dit topic is aangegeven, heb ik een 2gb abbo afgesloten, welke momenteel in afwachting is van oplevering, nu is mijn vraag in hoeverre ik tussentijds van snelheid kan wijzigen van het 2gb naar het 8gb abbo ( snelste pakket, vermoed zomaar xsg_pon) zodat de juiste apparatuur in de pop aanwezig is zodra de lijn naar binnen is gebracht.

Gezien het gaan gebruiken van eigen apparatuur ( waaronder eigen xsg-pon) zal guidion en/of odido alleen de lijn te hoeven activeren / Gpon  serienummer te registreren ( ipv direct eerst de huawei en dan om zetten naar de eigen gpon)

 

 

 

Reputatie 6
Badge +2

@VincentB01 Dank je wel, jij ook de beste wensen! 😀

Op dit moment durf ik niet te zeggen op welke termijn dit beschikbaar zal zijn. Wanneer de lijn is opgeleverd hebben we hier meer inzicht op. 

Reputatie 2

@Teresa van Odido  Hartelijk dank voor de bericht, alleen krijg het gevoel met het gegeven antwoord de vraag niet helemaal goed beantwoord is..

Laat ik even de vraag kort maken, kan ik de nu bestelde 2gb abonnement nu laten aanpassen naar een 8gb abonnement bestelling.

 

Reputatie 6
Badge +2

@VincentB01 Ik geef je graag het juiste antwoord! 😀 Je kunt upgraden van 2GB naar 8GB zodra je bent opgeleverd. Houd er wel rekening mee dat de welkom korting ‘Eerste acht maanden internet voor €30’ komt te vervallen. 

Reputatie 2

Goedendag,

Even update van mij kant  c.q kleine ventilatie mijn zijde.

We zitten immers alweer halverwege januari 2024, helaas is de stemming in mineur, inmiddels is er wel contact gezocht met VWT, maar helaas is de beruchte radiostilte daar.

Ben en blijf van mening dat het van den zotte is dat ik als klant van een provider achter de daadwerkelijke benodigde aansluiting binnenshuis mag aangaan, terwijl dit wettelijk gezien niet mijn taak behoort te zijn en is, deze ligt elders, maar wordt hier toch mee opgezadeld.

Ik heb maar even bij de ACM een vraagje neergelegd omtrent de aanleg en de verplichting van installatie van de modem.

 

 

 

Reputatie 2

Goedendag,

Even update van mijn  zijde… De bestelling is door mij zojuist via de klantenservice geannuleerd.

De oplevering duurt mij te lang en is het te vaag wanneer de oplevering plaatsvind of wordt er radiostilte door de partijen gehanteerd wanneer vraagstellingen worden gedaan, daarbij is mijn huidige financiële situatie niet toereikend voor het bestelde abbonnement

Reputatie 7
Badge +9

Hey @VincentB01, wat jammer om te horen! Echter begrijp ik je keuze hierin en wil je wel heel veel succes wensen bij je nieuwe provider. 

Reputatie 2

@Tommie van Odido Hartelijk dank voor bericht.

Alleen het negatieve aan dit verhaal is dat er geen nieuwe provider in het spel is en de oude provider reeds opgezegd en afgehandeld is, dus zit voorlopig via telefoon hotspot op het internet zover dat mogelijk is.omdat ik geen andere vaste internet mogelijkheid nu heb.

Ik kan mij momenteel slechts beperken tot het lezen van bijv. burgelijk wetboek 7

Reageer