oplevering internet

  • 26 October 2023
  • 4 reacties
  • 56 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

ik heb bijna 2 weken geleden mijn modem en omvormer ontvangen maar er is nog geen afspraak voor installatie gemaakt. Helaas is Odido telefonisch niet of slecht bereikbaar.

Wanneer wordt de afspraak gemaakt?

Cal van Odido 6 maanden geleden

Hoi @leogro, leuk dat je uitkijkt naar een glasvezelverbinding, wij voorzien je heel graag met supersnel - en goedkoop internet! Ik zie dat de aanleg bij jou thuis heel goed verloopt, alleen zijn wij nog heel druk bezig om de wijkcentrale opgeleverd te krijgen. Doordat het een geheel nieuw glasvezelnetwerk betreft zijn er een hoop partijen waarvan wij afhankelijk zijn voor de oplevering van de wijkcentrale, denk bijvoorbeeld aan vergunningen van de gemeente of genoeg ruimte op het stroomnetwerk. Daarom staat de oplevering van de wijkcentrale gepland voor vrijdag 19 april 2024. Het liefst zag ik dat je een heel stuk eerder aangesloten kan worden, alleen omdat de oplevering nog een halfjaar duurt hebben wij je nog geen uitnodiging gestuurd voor een installatie met Guidion. Deze ontvang je kort na de activatie op 19 april en zo kan de monteur gelijk de hele straat aansluiten.

Ik verwacht dat de aanleg van de wijkcentrale voorspoedig verloopt en ik zie je graag genieten van de glasvezelverbinding! 🙂

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @leogro 

Heb je al een glasvezelaansluitpunt in huis? Nadat het glasvezel gereed is voor gebruik ontvang je vanzelf een email om een afspraak te maken voor de installatie, de mail kan misschien in je spam terecht gekomen zijn en wat is de status in je Odido account?

Hallo Waqqas

Het glasvezelaansluitpunt is al in huis, geen mail gehad, ook niet in spam. Status is bestelling in behandeling 

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @leogro, leuk dat je uitkijkt naar een glasvezelverbinding, wij voorzien je heel graag met supersnel - en goedkoop internet! Ik zie dat de aanleg bij jou thuis heel goed verloopt, alleen zijn wij nog heel druk bezig om de wijkcentrale opgeleverd te krijgen. Doordat het een geheel nieuw glasvezelnetwerk betreft zijn er een hoop partijen waarvan wij afhankelijk zijn voor de oplevering van de wijkcentrale, denk bijvoorbeeld aan vergunningen van de gemeente of genoeg ruimte op het stroomnetwerk. Daarom staat de oplevering van de wijkcentrale gepland voor vrijdag 19 april 2024. Het liefst zag ik dat je een heel stuk eerder aangesloten kan worden, alleen omdat de oplevering nog een halfjaar duurt hebben wij je nog geen uitnodiging gestuurd voor een installatie met Guidion. Deze ontvang je kort na de activatie op 19 april en zo kan de monteur gelijk de hele straat aansluiten.

Ik verwacht dat de aanleg van de wijkcentrale voorspoedig verloopt en ik zie je graag genieten van de glasvezelverbinding! 🙂

Hallo Cal,

bedankt voor je reactie, jammer dat er vanuit Odido eerst gemeld wordt dat de oplevering in november 2023 zou zijn, en er geen update is geweest.

Reageer