Opmerking voor odido

  • 2 January 2024
  • 5 reacties
  • 98 Bekeken

Goedemiddag

 

Ik wil een klacht indienen bij Odido. Omdat ik meerdere keren heb gemaild om mijn glasvezelbestelling te annuleren. Ook heb ik een paar dagen geleden mijn internetcontract opgezegd via de klantenservice. Omdat je alleen maar problemen hebt. U reageert niet op mijn e-mail en ik heb ook een brief gestuurd.

Een paar dagen geleden heb ik mijn internet- en glasvezelcontract opgezegd. Ik heb je ook een briefgestuurd en je stuurt me nog steeds de link.  Vandaag heb ik een link ontvangen om mij een nieuw glasvezelmodem te sturen, deze is geannuleerd. Wat begrijp je niet? 😡 Voorheen werkte T-Mobile prima. Nu de naam is veranderd, zijn er alleen maar problemen. In de winkel helpen ze niet omdat ze mensen met gehoorapparaten niet willen helpen en hoe kan ik ze aan de telefoon bellen als ik het niet goed versta. Daarom heb ik u een brief geschreven om de bestelling voor glasvezel te annuleren....

 

Met vriendelijke groet

Ewelina

Teresa van Odido 4 maanden geleden

@bluealvaroos Mijn oprechte excuses dat je nog geen reactie hebt ontvangen! Het is erg druk bij de e-mail afdeling, maar ik weet zeker dat mijn collega’s jouw e-mail zullen beantwoorden.

Ik heb direct jouw gegevens erbij gepakt en ik zie dat wij het pakket al hadden verstuurd voordat het abonnement werd opgezegd. Via de track & trace zie ik dat deze nog onderweg is. Je kunt het pakket weigeren, zodat deze automatisch wordt teruggestuurd naar ons. Je kunt de e-mail over de apparaten terugsturen als niet verzonden beschouwen. 

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 6
Badge +2

@bluealvaroos Mijn oprechte excuses dat je nog geen reactie hebt ontvangen! Het is erg druk bij de e-mail afdeling, maar ik weet zeker dat mijn collega’s jouw e-mail zullen beantwoorden.

Ik heb direct jouw gegevens erbij gepakt en ik zie dat wij het pakket al hadden verstuurd voordat het abonnement werd opgezegd. Via de track & trace zie ik dat deze nog onderweg is. Je kunt het pakket weigeren, zodat deze automatisch wordt teruggestuurd naar ons. Je kunt de e-mail over de apparaten terugsturen als niet verzonden beschouwen. 

Goedemorgen 
 

Bedankt voor je antwoord. Moet ik het dan naar je terugsturen? Want de zending is nog onderweg. Ik kan de bestelling niet annuleren en ik heb je meerdere keren een e-mail gestuurd. 

Reputatie 7
Badge +9

Je kunt het pakket wijgeren aan de deur @bluealvaroos! Je kunt hem natuurlijk ook aannemen en retour sturen maar dat kost weer wat werk. Meer informatie hierover lees je in dit topic:  

 

 

Helaas hebben mijn ouders het pakket al ontvangen. Ik heb uw internetcontract opgezegd en heb u meerdere malen een e-mail gestuurd met het verzoek uw glasvezelbestelling te annuleren. Hoe kan ik deze bestelling retourneren? Welke informatie moet ik voor u op deze doos schrijven?

Reputatie 7
Badge +9

Dat is geen probleem @bluealvaroos. Neem dit topic door en dan weet je wat je te doen staat! 

Hoe stuur je de apparatuur terug? | Odido community

 

Reageer