Beantwoord

Oud beschadigd isra punt, monteur heeft het niet vervangen.

  • 16 August 2021
  • 8 reacties
  • 586 Bekeken

Beste, T-Mobile

Wij hebben na onze verhuizing een internet abonnement afgesloten bij jullie.

De installatie is uitgevoerd door Guidion. De ISRA punt was al deels beschadigd. Na het verwijderen door de monteur brak hij in 2 stukken en is hij sindsdien zo achter gelaten zonder afdekplaat. 

 

Ik vroeg aan de monteur of hij een nieuw afdekplaat bij zich had. Hij gaf aan het niet bij zich te hebben en dat ik zelf een nieuwe moest zoeken en kopen in bijvoorbeeld de Gamma of Praxis. Uiteraard zijn de 5 punt stekker PTT afdekplaatjes uit de 2e wereld oorlog niet meer te vinden dus sindsdien hangt hij er zo bij in de woonkamer. Ik had verwacht dat hij op z'n minst 1 afdekplaat bij zich had in plaats van snel af te willen komen van mij, of dat hij bijvoorbeeld later terug kon komen. In het verleden toen we aangesloten waren bij KPN kwam de monteur wel gereed met spullen en kregen wij zonder te vragen een nieuw afdekplaat.

Dus hierbij een verzoek om een monteur (kosteloos) te willen sturen om een nieuwe isra? afdekplaat te installeren want dit is geen gezicht en geen vriendelijke dienst.

Met vriendelijke groeten,

H.

icon

Beste antwoord door Lisa 16 August 2021, 16:56

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Hendriksmobile 

Heb je wel al een werkende internetverbinding?

Hallo @Hendriksmobile 

Heb je wel al een werkende internetverbinding?

Hi, wij ondervinden momenteel geen problemen met de internetverbinding.

Reputatie 7
Badge +15

Goed dat de verbinding in ieder geval werkt dan heeft het niet zoveel haast, in de installatiepakket zit ook een aansluitdoosje die je kan gebruiken ipv het huidige ISRA punt.

Goed dat de verbinding in ieder geval werkt dan heeft het niet zoveel haast, in de installatiepakket zit ook een aansluitdoosje die je kan gebruiken ipv het huidige ISRA punt.

Dat is een enkele opbouw wandcontactdoos dus dat past er niet in. U had geschreven of er een KPN monteur gestuurd kon worden en of de moderator hiernaar kon kijken, ik zie nu dat u uw bericht heeft bewerkt…

 

Ik heb zoiets nodig voor in de woonkamer.

Reputatie 7

Hi @Hendriksmobile, heel goed dat jij dit gelijk hier aangeeft! Ik ben het helemaal met je eens dat dit er op zijn zachtst gezegd niet netjes uitziet. Super om te lezen dat jij zelf al op onderzoek uit bent gegaan om een afdekplaatje aan te schaffen. Ik wil je graag verder helpen om dit netjes af te werken.

Wanneer er al schade aan het ISRA-punt is, dan rekenen wij hier normaliter kosten voor in rekening en sturen wij een monteur jouw kant op. Omdat ik zie hoe het is achtergelaten, wil ik je graag laten weten dat ik een monteur hiervoor ga aansturen. Ik verzoek erbij om dit kosteloos te laten fixen, maar wanneer de monteur kosten in rekening gaat brengen dan vergoeden wij deze kosten voor je. 

Zojuist heb ik het verzoek hiervoor ingediend, zodat er zo snel mogelijk een monteur jouw kant op kan komen om dit te verhelpen. Laat het vooral weten als de monteur is langsgeweest en de kosten in rekening brengt, want dan maak ik direct een vergoeding voor jou in orde! 😊

Hi @Hendriksmobile, heel goed dat jij dit gelijk hier aangeeft! Ik ben het helemaal met je eens dat dit er op zijn zachtst gezegd niet netjes uitziet. Super om te lezen dat jij zelf al op onderzoek uit bent gegaan om een afdekplaatje aan te schaffen. Ik wil je graag verder helpen om dit netjes af te werken.

Wanneer er al schade aan het ISRA-punt is, dan rekenen wij hier normaliter kosten voor in rekening en sturen wij een monteur jouw kant op. Omdat ik zie hoe het is achtergelaten, wil ik je graag laten weten dat ik een monteur hiervoor ga aansturen. Ik verzoek erbij om dit kosteloos te laten fixen, maar wanneer de monteur kosten in rekening gaat brengen dan vergoeden wij deze kosten voor je. 

Zojuist heb ik het verzoek hiervoor ingediend, zodat er zo snel mogelijk een monteur jouw kant op kan komen om dit te verhelpen. Laat het vooral weten als de monteur is langsgeweest en de kosten in rekening brengt, want dan maak ik direct een vergoeding voor jou in orde! 😊

 

Hi Lisa, dat is prima. Ik ben blij dat het we het op deze manier kunnen oplossen!

Ik zal afwachten op jullie telefoontje/mail.

Bedankt voor de moeite 👍.

Mvg.

Reputatie 7

Hi @Hendriksmobile, helemaal super! Heel graag gedaan. Ik zie graag het mooie eindresultaat tegemoet! 😁

Hi @Hendriksmobile, helemaal super! Heel graag gedaan. Ik zie graag het mooie eindresultaat tegemoet! 😁

 

Beste, de KPN monteur is langs geweest, top service!

Zelf ga ik nog met een kwast wit verf eroverheen zodat hij helemaal 1 wordt met de muren 😃

Ik ben blij dat we het hebben opgelost.

Bedankt Lisa en KPN 👍 !

Mvg.

 

Reageer