Beste, T-Mobile
Wij hebben na onze verhuizing een internet abonnement afgesloten bij jullie.
De installatie is uitgevoerd door Guidion. De ISRA punt was al deels beschadigd. Na het verwijderen door de monteur brak hij in 2 stukken en is hij sindsdien zo achter gelaten zonder afdekplaat.
Ik vroeg aan de monteur of hij een nieuw afdekplaat bij zich had. Hij gaf aan het niet bij zich te hebben en dat ik zelf een nieuwe moest zoeken en kopen in bijvoorbeeld de Gamma of Praxis. Uiteraard zijn de 5 punt stekker PTT afdekplaatjes uit de 2e wereld oorlog niet meer te vinden dus sindsdien hangt hij er zo bij in de woonkamer. Ik had verwacht dat hij op z'n minst 1 afdekplaat bij zich had in plaats van snel af te willen komen van mij, of dat hij bijvoorbeeld later terug kon komen. In het verleden toen we aangesloten waren bij KPN kwam de monteur wel gereed met spullen en kregen wij zonder te vragen een nieuw afdekplaat.
Dus hierbij een verzoek om een monteur (kosteloos) te willen sturen om een nieuwe isra? afdekplaat te installeren want dit is geen gezicht en geen vriendelijke dienst.
Met vriendelijke groeten,
H.
Beste antwoord door Lisa
Bekijk origineel