Beantwoord

Out of service - Geen internet meer op oude adres

  • 2 November 2021
  • 34 reacties
  • 465 Bekeken


Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

34 reacties

Reputatie 2

Zonet heeft een vriendelijke medewerker mij teruggebeld. Hij vertelde mij dat er een oplossing is: De bestelling / activering op het nieuwe adres wordt geannuleerd. Een nieuwe lijn word op het ‘oude’ adres weer ingesteld, dit moet dan wel worden gepached etc. Dus ziedaar, het kan dus wel degelijk. Alleen een afspraak tot deze handelingen kan ongeveer tot de 18de november duren, 16 dagen alsnog zonder diensten. Daarbij mocht dit gedaan worden dan wordt het weer een probleem op het nieuwe adres (als alles doorgaat) m.a.w. zo zien we maar weer, waar een wil is …… alleen ik snap dan weer niet dat alles zo formeel moet, ik bedoel, de kabels, kastjes etc. liggen / staan er al.

Kom op T-Mobile, regel dit nou, waarom moet ik in vredesnaam 16 dagen wachten voor een oplossing van een probleem die ik niet heb veroorzaakt.

En waarom reageert er geen enkele mod?

Reputatie 2

Ik zal het natuurlijk hier niet bij laten, we zitten nu hier letterlijk in het donker en T-Mobile kan wel, maar is niet van plan die extra stap te maken. Hoe ik daarbij kom? Eerst zegt een medewerker dat het überhaupt niet mogelijk is om de verhuizing te annuleren en de boel om te draaien en na een uur wordt ik gebeld en kan het wel opeens, al is dat over 16 dagen pas, dus het kan ook eerder, waar een wil is een weg.

Dank T-Mobile

Reputatie 7
Badge +15

@loek6000

Bedoelen ze met over 16 dagen niet een nieuwe jaarcontract? Vraag iig alles even goed na zodat je geen nieuwe ellende hebt met 2 abonnementen.

Reputatie 2

Er word zo moeilijk gedaan…. een jaarcontract inderdaad, maar dat geld voor het oude adres als voor het nieuwe (bij verhuizing) dat is geen probleem vind ik alleen de traagheid van aanpak. en over 16 dagen omdat er werd verteld dat de ontbonden connectie weer verbonden moet worden en dat kan pas over ongeveer 18 dagen, indien dit wordt ingevoerd heb ik weer een probleem op het eventuele nieuwe adres want er moet 1 maand internet dienst geboden worden…….. Intussen kan ik hier niets doen, kaarsjes zijn aangedaan maar romantischer word het niet…….

Reputatie 2

Ik denk dat ik ongeveer 10 telefoontjes heb moeten plegen, een bezoek aan een T-Mobile winkel en uren aan de lijn heb moeten smeken en bidden om voor mij iets te doen.

Dan maar vroeg naar bed, want het is donker en TM heeft mij totaal anders laten kijken naar de toekomst, verhelderend, jammer genoeg niet zo helder dat we hier iets meer licht in de kamer hebben.

Dank voor de service TM!

Reputatie 7
Badge +4

Dan laat je het internet op het nieuwe adres staan. Anders heb je 3x een jaarcontract.

Gewoon een nieuwe verbinding op het oude adres 

Reputatie 2

Ik ben er wel klaar mee, T-Mobile heeft voor mij definitief afgedaan. Wat een gedoe om problemen op te lossen, problemen die T-Mobile zelf heeft veroorzaakt en de klant mag letterlijk in de duisternis zitten.

Vanaf vandaag abonnement genomen bij KPN, een WERELD van verschil, klantvriendelijk, kennis van zaken en iemand die meteen uitsluitsel en eventuele problemen kan wegnemen (verhuizing wel of niet en wat er dan moet worden gedaan) daar betaal je dan wel iets meer voor maar goed, de service is dan ook veel beter.

Wat ik heel raar vond als ik met T-Mobile is dat er steeds werd gezegd dat ze het aan hun meerdere moesten vragen (want de technische dienst mocht niet “lastig gevallen worden”)

Dank u T-Mobile voor de SLECHTE service en de groeten!

Reputatie 7
Badge +14

@loek6000 Veel geluk bij je nieuwe provider.

Groetjes ik zie je wel verschijnen in het forum van de KPN 😅 vriendelijk tot je binnen bent!

Reputatie 2

@CrisTien 

Beter een soort service dan GEEN service.

Beter iemand aan de lijn die IETS doet, dan NIETS doet

Volgens de medewerkers van TM moest ik maar wachten tot ik verhuis, dat is toch geen optie, internet is tegenwoordig een levensbehoefte, daar houd TM totaal geen rekening mee.