Beantwoord

Over van TWEAK naar ODIDO en begin spijt te krijgen

  • 18 January 2024
  • 2 reacties
  • 109 Bekeken

Reputatie 1

Afgelopen jaar kreeg ik een mail van TWEAK dat het door T-Mobile over werd genomen, halverwege ging T-Mobile zijn branding aanpassen naar ODIDO, dit was al zeer verwarrend. 

Op 13 - 9 - 2023 heb ik via telefonische verkoper een deal aangenomen als ex-tweak klant. 10 maanden internet voor 30 per maand, en elk jaar een belletje of ik weer gebruik wilde maken van deze deal. Nu in ODIDO staat het ineens op 8 maanden voor 30 euro.

Afijn, Het eerst volgende moment dat de overstap/installatie zou plaatsvinden was 11 januari 2024, mooi aan het begin van het jaar. Dat ging helaas niet door, monteur viel uit, kan gebeuren. Afspraak zelf verzet naar 17 januari.

17 januari vlak voor de monteur langs kwam ging mijn internet verbinding van TWEAK uit de lucht, kort daarna stond guidion voor de deur. Heeft alles geïnstalleerd, maar geen signaal op de lijn. Hij heeft toen een opdracht in het systeem gezet over het feit dat er geen signaal op de lijn zat.

Het is links en rechts raak met overnames bij ODIDO waarbij het fout gaat en ik ben hier nu ook de dupe van. Nog nooit eerder zoveel moeite gehad om iets dat bijna in de grondwet zou moeten staan voor elkaar te krijgen.

Mij is verteld dat van melding in het systeem tot actie van een onderaannemer of wat dan ook 5 dagen kan duren, wat echt niet te goed te praten valt.

Ik heb een keer een KPN verbinding gehad en die waren vergeten de lijn te activeren, even terug naar de wijkcentrale en klaar was kees, een uur later had ik internet. Maar bij ODIDO duurt het maar en duurt het maar.

Als ik deze week geen goed/stabiele internet verbinding hebt dan zoek ik een andere partij. En ook als de internet verbinding wel gaat werken dan ga ik denk ik maar gebruik maken van mijn herroepingsrecht.

icon

Beste antwoord door soepkip67 18 January 2024, 14:49

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Hallo @tweakodido ,

Welkom op de community.
Het is niet de bedoeling om meerdere topics over hetzelfde probleem aan te maken.
Daar zijn onze huisregels voor, zie onderstaand topic:

 

Door meerdere topics over dezelfde problemen te plaatsen zorgt alleen voor meer vertraging en onduidelijkheid.
Houdt er rekening mee, dat dit geen chat is, de onderwerpen worden op volgorde van binnenkomst behandeld. Dit is dus meestal binnen 24 tot 48 uur

Reputatie 1

Ik had em verkeerd geplaatst, en kan voorzover ik kan zien geen topics verwijderen. Dus heb deze leeg gemaakt. 

Reageer