Overstap nog niet afgerond

  • 14 November 2023
  • 1 reactie
  • 20 Bekeken

Beste,

Ik ben nu ruim een maand aangesloten voor een glasvezel abonnement, maar deze is in mijn profiel nog steeds niet geactiveerd. De installatie vond plaats op 21 september, maar daar waren wat problemen mee. 2 oktober is KPN langs geweest om het probleem op te lossen en ik ben sinds dien online met jullie apparatuur. Ik heb echter van nog geen facturen ontvangen, maar wel van mijn oude (volgens de overstapservice opgezegde) KPN abonnement. 

Zou hiernaar gekeken kunnen worden?

Met vriendelijke groet,

Martijn

Cal van Odido 5 maanden geleden

Hoi @Martijn N, goed dat je aan de bel trekt, ik grijp graag adequaat voor je in! De monteur van Guidion zijn rapport op een bepaalde manier afgemeld waardoor je abonnement niet van start ging en je zo niet zonder internet kwam te zitten. Hierdoor is ook de overstapservice nog niet afgerond. Zo te zien is dit nog niet gewijzigd en daarom ga ik onze technische dienst voor je aanschieten om dit te corrigeren. 

Je ontvangt in de komende dagen hier meer informatie van ons over, ik ga er voor je achteraan om dit snel voor je geregeld te krijgen, dit komt helemaal goed! 😃

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Martijn N, goed dat je aan de bel trekt, ik grijp graag adequaat voor je in! De monteur van Guidion zijn rapport op een bepaalde manier afgemeld waardoor je abonnement niet van start ging en je zo niet zonder internet kwam te zitten. Hierdoor is ook de overstapservice nog niet afgerond. Zo te zien is dit nog niet gewijzigd en daarom ga ik onze technische dienst voor je aanschieten om dit te corrigeren. 

Je ontvangt in de komende dagen hier meer informatie van ons over, ik ga er voor je achteraan om dit snel voor je geregeld te krijgen, dit komt helemaal goed! 😃

Reageer