overstap slecht verlopen, zit zonder internet al voor 4 dagen !

  • 4 February 2024
  • 3 reacties
  • 118 Bekeken

Had eerder een zakelijke mobiel abonnement van t-mobile voor meerdere jaren die vlekkeloos liep. Dus besloten mijn thuis internet en tv abonnement van kpn naar Odido te switchen met gebruik van het overstapservice. Dit was eind nov 2023 aangevraagd op 1 feb 2024 plaats te vinden. Wij hebben bevestiging gekregen dat alles geregeld zal worden. Monteur van Guidon is in het ochtend van 1 feb wel geweest maar waren er backend problemen. Wij zitten dus zonder internet (en tv) al voor 4 dagen.

Ondertussen een email gekregen van Odido+Guidon dat alle werkzaamheden gereed zijn. Dit klopt helemaal niet. Dus Odido Serviceafdeling gebeld.

Ondanks het Serviceafdeling 2x te bellen om meer info te krijgen wanneer dit opgelost zal worden, kreeg geen datum – alleen dat een ticket voor backend is ingevoerd en dat zal “paar” dagen duren, dan monteur afspraak zal nog 3 dagen duren. Dus vooruitzicht is minstens 1 week zonder internet – helaas hele slechte service van Odido, en Serviceafdeling zijn niet hulpzaam alternatieven te bieden. Zeer teleurstellend Service en zal niet meer Odido aan iemand aanbevelen.

Enige advies/tips hoe verder met Odido om versnelling te krijgen? Alvast dank

eric 2 maanden geleden

Versnelling gaat helaas niet, iedereen komt aan de beurt op zijn beurt. Maar er is wel een mogelijkheid om een echte unlimited datavoucher voor je Odido mobiele abonnement te krijgen. Dan kun je een wifi  hotspot op je mobiel maken!

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Versnelling gaat helaas niet, iedereen komt aan de beurt op zijn beurt. Maar er is wel een mogelijkheid om een echte unlimited datavoucher voor je Odido mobiele abonnement te krijgen. Dan kun je een wifi  hotspot op je mobiel maken!

Reputatie 4

Hi, 

Uit nieuwsgierigheid: Had je je handtekening op de papieren van Guidion gezet toen hij je zonder internet achter liet?

Sterkte met de situatie en hopelijk wordt het allemaal snel opgelost. 

Vriendelijke groet, 

Paul 

Hi, 

Uit nieuwsgierigheid: Had je je handtekening op de papieren van Guidion gezet toen hij je zonder internet achter liet?

Sterkte met de situatie en hopelijk wordt het allemaal snel opgelost. 

Vriendelijke groet, 

Paul 

Dank voor uw reactie. Nee, geen handtekening gezet omdat niks was geinstalleerd - geen modem of TV box

Versnelling gaat helaas niet, iedereen komt aan de beurt op zijn beurt. Maar er is wel een mogelijkheid om een echte unlimited datavoucher voor je Odido mobiele abonnement te krijgen. Dan kun je een wifi  hotspot op je mobiel maken!

Bedankt Eric, goede tip om unlimited data voucher aan te vragen

.

Reageer