Beantwoord

overstapaanvraag niet geaccepteerd

  • 21 October 2023
  • 1 reactie
  • 78 Bekeken

ik heb een nieuw abonnement afgesloten bij Odido en kom van Tweak af. Maar nu wordt de overstapaanvraag niet geaccepteerd. wat moet ik nu doen?

icon

Beste antwoord door Cheyenne van Odido 22 October 2023, 10:02

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +5

Hi @johnkeent, goed dat je dit laat weten en alvast van harte welkom bij Odido! 🤗 Ik zie inderdaad dat Tweak de Overstapservice niet heeft geaccepteerd. Als reden geven ze ons aan dat de gegevens die je ons hebt doorgegeven niet overeenkomen met de gegevens binnen hun contract. We kunnen twee dingen doen:

  • Je kunt Tweak zelf opzeggen. Wij houden je op de hoogte van de ontwikkelingen en zo weet je wanneer je online gaat zijn. Stel je voor het gaat opeens heel snel bij ons, kun je er altijd voor kiezen om Guidion een maand in de toekomst in te plannen, zodat je Tweak op kunt zeggen en bij hen de maand opzegtermijn uitzit. Zo heb je geen dubbele kosten en zit je niet zonder verbindinding.
  • Ik kan een nieuwe aanvraag doen voor de Overstapservice. Hou er wel rekening mee dat als je zeker weet dat de ingevulde gegevens kloppen, dat Tweak de aanvraag weer zal afwijzen. heb je iets verkeerds ingevuld? Dan kunnen we het zeker opnieuw proberen. Ik heb dan nodig:
    - Je huidige internetprovider.
    - Het contractnummer.
    - De laatste 3 cijfers van je IBAN. 
    - Je telefoonnummer. 
    - De achternaam op het contract van de internetprovider
     

Stuur dit via een privébericht naar mij. Als je dit vandaag nog kan sturen voor 16:30 regel ik het voor je. Zo niet, dan kan ik het dinsdag voor je regelen!

Reageer