-
-
is een Top Poster
-
6 reacties
We hebben gisteren voor zowel ons, als voor mijn schoonouders Overstapservice aangevraagd van Tweak naar Odido.
In de bevestigingsmail staat dat we geen Overstapservice hebben aangevraagd, terwijl wij dat wel aangevraagd hebben. We hebben in de “mijn Odido” omgeving gekeken maar zien nergens waar we het kunnen aanvinken.
Kunt u zowel ons als mijn schoonouders helpen?
Bedankt!
Hoi @YenD, welkom op onze Community!
Goed dat je hiervoor aan de bel trekt. Ik ben meteen voor je gaan kijken maar ik zie inderdaad geen overstap aanvraag omhoog komen. Ook kan ik zelf geen dossier voor je aanmaken. Tot wanneer loopt jullie abonnement bij Tweak? Als dit nog ver in de toekomst is dan zal het inderdaad fout gaan. Ik zie dat de wensdatum van installatie op 24-11 staat. De aanvraag is of niet goed doorgekomen of hij is niet aangevraagd. Ik kan het nu ook niet meer voor je aanvragen, je zult je abonnement bij Tweak zelf moeten opzeggen als je door ons bent opgeleverd.
Bekijk origineel