Beantwoord

Overstapservice en aansluitng

  • 14 June 2023
  • 3 reacties
  • 70 Bekeken

Goeie middag,

Ik heb op 22-5-2023 een bestelling gedaan om over te stappen naar T-mobile thuis glasvezel, alles zou dan klaar en geïnstalleerd zijn op 21-6-2023.

Nu komt die datum steeds dichterbij maar ik heb nog helemaal niks gehoord of is er iets gebeurd.

Bij mijn bestelling staat nog steeds "ontvangen”, Nu heb ik de automatische overstap service genomen zodat ik zelf niet veel hoeft te regelen. Alleen als er op die datum nog steeds niks gebeurd is ben ik bang dat ik helemaal geen internet meer heb.

Gaat dat van kracht als ik helemaal aangesloten ben? of heb ik dan gewoon geen internet meer op die datum?

Heeft iemand een idee?

Mvg John

 

Ik vind dit wel al een slecht begin hoor, laat op z'n minst iets weten als er vertraging is.

icon

Beste antwoord door Waqqas 14 June 2023, 13:46

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @zBEASTORz 

Die 21-6 is een wensdatum die je bij het bestellen zag? Dat is niet de definitieve installatiedatum.

Je krijgt automatisch een email van Guidion om een afspraak te maken voor de installatie, de datum waarop de monteur kan komen is de definitieve installatiedatum en tot die datum loopt je huidige provider door.

Bedankt voor je reactie,

Dat stelt me wel een beetje gerust. Ik had namelijk ook al gebeld gister en die man zij dat ik met mijn oude provider moest bellen als ik het wou verlengen. Ik vond het al zo vreemd.

 

Maakt me niet zoveel uit hoe lang het duurt, zat hem alleen wel even aan het stressen dat ik helemaal zonder zou zitten.

 

Bedankt!

Reputatie 7
Badge +4

Zo te zien heb je al een uitstekend antwoord ontvangen @Waqqas! Achter de schermen zijn we bezig met de voorbereidingen voor je glasvezelaansluiting, ik ga ervoor zorgen dat de aannemer binnenkort contact met je opneemt. Pas na het plaatsen van het glasvezelpunt zal je een installatieafspraak van Guidion ontvangen.

Dit gaat helemaal goed komen, ondertussen werk ik voor je door! 😃

Reageer