Helaas is er een probleem ontstaan bij de overstap van KPN naar Odido, en mijn KPN-abonnement loopt daarom nog steeds. Ik kan mijn KPN-abonnement zelf opzeggen, maar dat betekent een maand opzegtermijn en extra kosten. Ik heb echter geen fouten gemaakt, aangezien ik meerdere keren contact heb gehad met zowel Odido als KPN, en zij verzekerden dat alles soepel zou verlopen. Maar nu krijg ik toch te maken met bijkomende kosten.
Na verschillende gesprekken met Odido heb ik een e-mailadres voor escalaties ontvangen, maar tot nu toe heb ik geen reactie ontvangen. Onlangs heb ik nog gebeld, maar het gesprek werd abrupt beëindigd. Helaas heb ik op dit moment geen tijd om terug te bellen, mede omdat de wachttijd ongeveer 10 minuten is.
Heeft iemand een oplossing voor deze escalatie, zodat ik wel gehoord word?
Hoi @Campo, goed dat je de details doorspeelt, ik helder dit graag voor je op en ik zie je graag snel genieten! Ik heb uitgebreid je dossier doorgespit en ik zie dat wij je op 28-11-2023 rond 12:22 een e-mail hebben gestuurd dat KPN je overstapdossier heeft afgewezen omdat zij al een opzegging voor je in het systeem hadden staan. Hierdoor is het overstapproces al in de eerste dagen van je bestelling gestopt door deze afwijzing van KPN. Heb je van KPN nog e-mails over je opzegging ontvangen? Het beste kan ik je aanraden om bij hen na te gaan welke opzegging er om 28-11 in hun systemen stond. Heel graag had ik dit voor je nagekeken, alleen kan ik natuurlijk niet je abonnement bij KPN inzien.
Ik hoop dat zij snel voor je naar boven kunnen halen welke opzegging zij nog hebben of hadden lopen!
Bekijk origineel