planning glasvezel in Abcoude

  • 6 March 2024
  • 1 reactie
  • 16 Bekeken

Delta heeft inmiddels glasvezelkabel in huis doorgetrokken en glasvezelkastje geïnstalleerd. Wat is de planning om glasvezel in Abcoude te activeren? Heel vervelend dat Odido klantenservice daar niets over kan zeggen/ niet over wordt geïnformeerd. Ik hoor dus graag wanneer glasvezel in Abcoude geactiveerd wordt.

Teresa van Odido 1 maand geleden

Welkom op onze Community! @G2G 

Super leuk om te lezen dat je geïnteresseerd bent in Glasvezel van Odido! 😀

Ik ben direct het systeem voor je ingedoken om te kijken of dit al mogelijk is. Echter heeft de netwerkbeheerder de werkzaamheden nog niet als afgerond bij ons gemeld. Zodra zij dit hebben gedaan, zal het mogelijk worden om Glasvezel te bestellen. 

Om meer duidelijkheid te krijgen over de planning van Glasvezel in jouw wijk/regio, adviseer ik je om contact op te nemen met Delta. Zij zijn te bereiken op 088-7585800 van maandag tot en met vrijdag van 08.30 tot 17.00 uur.

 

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +2

Welkom op onze Community! @G2G 

Super leuk om te lezen dat je geïnteresseerd bent in Glasvezel van Odido! 😀

Ik ben direct het systeem voor je ingedoken om te kijken of dit al mogelijk is. Echter heeft de netwerkbeheerder de werkzaamheden nog niet als afgerond bij ons gemeld. Zodra zij dit hebben gedaan, zal het mogelijk worden om Glasvezel te bestellen. 

Om meer duidelijkheid te krijgen over de planning van Glasvezel in jouw wijk/regio, adviseer ik je om contact op te nemen met Delta. Zij zijn te bereiken op 088-7585800 van maandag tot en met vrijdag van 08.30 tot 17.00 uur.

 

Reageer