Beantwoord

PON lampje nieuwe oplevering

  • 24 November 2022
  • 30 reacties
  • 612 Bekeken


Toon eerste reactie

30 reacties

Reputatie 7

Hi @marinhe, super fijn om te lezen dat je een nieuwe afspraak met Guidion hebt ingepland! Merci dat je ons nog een kans wil geven, dat waardeer ik enorm. Laat je het hier weten hoe de afspraak van morgen is verlopen? Dan dubbelcheck ik morgen graag voor je of alles na de afspraak helemaal goed staat.  

Reputatie 1

Ik heb inmiddels maar weer een nieuwe afspraak gemaakt met Gudion. Wat mij betreft wel de laatste kans. Als ze nu niet komen hoeft het niet meer.

Het is wel elkaar bezig houden zo… Het modem staat al aangesloten op de mediaconverter. Het enige dat nog hoeft te gebeuren is dat T-Mobile een vinkje aanzet.. Maar goed, dat zal wel mijn simpele gedachte zijn.

Reputatie 1

Ik zie dat ik overigens twee profielen heb (ik ben ook zakelijk klant met mobiel). Ik vermoed dat je onder dit profiel wel eea tegenkomt. Je hebt soeiso een privébericht.

Reputatie 1

Je begint serieus over vervallende garantie ja? Ik weet het goed gemaakt. Ik doe alles weer in de doos en je mag het op komen halen. Ik blijf lekker bij Ziggo.

Ik stuur je de gevraagde gegevens in een pm en hoor graag waar het modem heen gestuurd kan worden.

Reputatie 7

Hi @marinhe, allereerst welkom op de T-Mobile voor thuis Community! 😊 

Ik had ontzettend gehoopt dat je een andere ervaring had. Excuses dat het zo is verlopen en heel goed dat je hiervoor aanklopt. Wanneer je een Glasvezel abonnement afsluit, wordt de installatie altijd door een monteur van Guidion uitgevoerd. De vezels en het aansluitpunt zijn namelijk erg kwetsbaar en de monteurs zijn hier speciaal voor opgeleid. Wanneer je zelf installeert, vervalt alle garantie. Daarom wil ik je vragen om inderdaad toch te wachten op de installatiemonteur. De monteur meldt de installatie dan bij ons aan, waardoor wij weten dat we jouw abonnement kunnen starten. Zonder bezoek van de monteur wordt jouw abonnement niet actief jammer genoeg. 

Ik wilde meteen een kijkje nemen achter de schermen of ik kan inzien waarom de Guidion monteur niet is gekomen, maar aan de hand van jouw e-mailadres kom ik niet op je abonnement uit. Kun je mij een privébericht sturen (door op mijn naam te klikken) met daarin je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer? Dan check ik dit graag voor je, want ik geef je met liefde meer duidelijkheid en hoop dat ik jouw vertrouwen kan terugwinnen.

Reageer