-
-
heeft eerste post geplaatst
-
1 reactie
Wij gaan per 8 maart over van Tweak naar Odido.
alleen is op 26 februari de verbinding met Tweak stopgezet. Dus geen internet meer.
Odido geeft aan hier geen rol in te spelen en verwijst naar Tweak. Via Tweak toch weer bij een Odido medewerker terecht gekomen die aangeeft dat e-fiber de connectie heeft gestopt.
ik ben nog tot 8 maart op vakantie in Mexico en ben al bijna €70,00 aan bellen kwijt in de wachtrij, en geen antwoord. Ik moet bij mijn data thuis op een server.
Van Tweak een mail terug dat zij niets kunnen en verwijzen mij naar Odido. Daar kom ik met de Live Chat niet in contact met iemand en bellen kost gewoon te veel. E-fiber reageert gewoon niet na 2 x mailen.
hoe kom ik met iemand van Odido via de mail in contact die mij kan helpen. Odido is voor mij de contract partij en moet vanuit die hoedanigheid actie nemen bij de genoemde partijen.
Hoe verder te gaan??
Marco Bontje
XXX (hou rekening met -/-6 uur tijdverschil
[Plaats geen persoonlijke gegevens openbaar]
Van harte welkom bij Odido en welkom op onze Community! @Marco Bontjr
Goed dat je via deze weg aan de bel trekt. Ik help je graag verder, zodat je met een goed gevoel terug komt van vakantie!
Uit het contact dat je hebt gehad met mijn collega van de Klantenservice maak ik op dat de netwerkbeheerder het signaal al naar ons heeft overgeplaatst. Ondanks dat wij hier geen bericht over hebben ontvangen. De netwerkbeheerder heeft aangegeven dat er per 26-02-2024 aangesloten kan worden.
Nu ben jezelf natuurlijk in het buitenland tot 08-03 en dit is ook de datum van de Guidion installatie. Wellicht dat het mogelijk is om de afspraak te vervroegen en dat er iemand is die dit voor jou kan doen? Indien dit een oplossing zou zijn, laat je mij dan in een privébericht een aantal dagen/tijdsvakken weten? Ik zal dan gelijk contact opnemen met Guidion, zodat je dit niet zelf hoeft te doen.
Laat je mij weten of dit een oplossing zou zijn? Ik sta klaar om verder te helpen!
Bekijk origineel