Probleem overgang van Tweak naar Odido

  • 29 February 2024
  • 3 reacties
  • 83 Bekeken

Wij gaan per 8 maart over van Tweak naar Odido. 
alleen is op 26 februari de verbinding met Tweak stopgezet. Dus geen internet meer. 
Odido geeft aan hier geen rol in te spelen en verwijst naar Tweak. Via Tweak toch weer bij een Odido medewerker terecht gekomen die aangeeft dat e-fiber de connectie heeft gestopt. 
 

ik ben nog tot 8 maart op vakantie in Mexico en ben al bijna €70,00 aan bellen kwijt in de wachtrij, en geen antwoord. Ik moet bij mijn data thuis op een server. 
 

Van Tweak een mail terug dat zij niets kunnen en verwijzen mij naar Odido. Daar kom ik met de Live Chat niet in contact met iemand en bellen kost gewoon te veel. E-fiber reageert gewoon niet na 2 x mailen. 
 

hoe kom ik met iemand van Odido via de mail in contact die mij kan helpen. Odido is voor mij de contract partij en moet vanuit die hoedanigheid actie nemen bij de genoemde partijen. 
 

Hoe verder te gaan??  
Marco Bontje

XXX (hou rekening met -/-6 uur tijdverschil 

[Plaats geen persoonlijke gegevens openbaar]

 

Teresa van Odido 1 maand geleden

Van harte welkom bij Odido en welkom op onze Community! @Marco Bontjr 

Goed dat je via deze weg aan de bel trekt. Ik help je graag verder, zodat je met een goed gevoel terug komt van vakantie!

Uit het contact dat je hebt gehad met mijn collega van de Klantenservice maak ik op dat de netwerkbeheerder het signaal al naar ons heeft overgeplaatst. Ondanks dat wij hier geen bericht over hebben ontvangen. De netwerkbeheerder heeft aangegeven dat er per 26-02-2024 aangesloten kan worden. 

Nu ben jezelf natuurlijk in het buitenland tot 08-03 en dit is ook de datum van de Guidion installatie. Wellicht dat het mogelijk is om de afspraak te vervroegen en dat er iemand is die dit voor jou kan doen? Indien dit een oplossing zou zijn, laat je mij dan in een privébericht een aantal dagen/tijdsvakken weten? Ik zal dan gelijk contact opnemen met Guidion, zodat je dit niet zelf hoeft te doen. 

Laat je mij weten of dit een oplossing zou zijn? Ik sta klaar om verder te helpen!  

 

 

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge +2

Van harte welkom bij Odido en welkom op onze Community! @Marco Bontjr 

Goed dat je via deze weg aan de bel trekt. Ik help je graag verder, zodat je met een goed gevoel terug komt van vakantie!

Uit het contact dat je hebt gehad met mijn collega van de Klantenservice maak ik op dat de netwerkbeheerder het signaal al naar ons heeft overgeplaatst. Ondanks dat wij hier geen bericht over hebben ontvangen. De netwerkbeheerder heeft aangegeven dat er per 26-02-2024 aangesloten kan worden. 

Nu ben jezelf natuurlijk in het buitenland tot 08-03 en dit is ook de datum van de Guidion installatie. Wellicht dat het mogelijk is om de afspraak te vervroegen en dat er iemand is die dit voor jou kan doen? Indien dit een oplossing zou zijn, laat je mij dan in een privébericht een aantal dagen/tijdsvakken weten? Ik zal dan gelijk contact opnemen met Guidion, zodat je dit niet zelf hoeft te doen. 

Laat je mij weten of dit een oplossing zou zijn? Ik sta klaar om verder te helpen!  

 

 

Beste Theresa,

Ik heb contact gehad met jullie service afdeling via mail internet.service@odido.nl

De reactie was gewoonweg stuitend. Geen enkele reactie op mijn vraag en een antwoord om alleen maar tijd te kopen zodat we vanzelf op 8 maart uitkomen. Geen enkele reactie op wat deze situatie voor mij inhoudt. 

Ik heb derhalve de overeenkomst met jullie nog voordat de installatie plaats vindt opgezegd. 
dit kom niet via “mijn Odido”. Kreeg een foutmelding op de pagina. Daarom per mail opgezegd via bovengenoemd e-mail adres.

 

groet,

 

Marco Bontje
 

 

Reputatie 7
Badge +5

Hoi @Marco Bontjr, wat ontzettend jammer om te lezen! Mijn oprechte excuses dat dit de uitkomst moet zijn van contact met ons. Ik begrijp dat je opnieuw contact hebt gezocht via ons e-mailadres: ik wil graag aanbieden om al het contact over te nemen. Wij kunnen alles wat dit team ook kan. Ik moet we wel aansluiten bij het antwoord van Teresa, maar hopelijk is dat toch een optie voor je qua de afspraak met Guidion. Weet je zeker dat je wilt annuleren? Dan maak ik het via deze weg voor je in orde. Nogmaals excuus voor de ervaring met ons, ik hoop dat ik je ervaring hier toch om kan draaien en je van gedachten kan laten veranderen!

Reageer