Beantwoord

Probleemloos overstappen, oude internet beëindigd nieuwe niet actief

  • 14 June 2020
  • 5 reacties
  • 286 Bekeken

Gebruik gemaakt van de service van T-mobile “probleemloos overstappen”. We zeggen u oude abonnement pas op als het nieuwe (van T-mobile) werkt. 

 

Helaas is de werkelijkheid anders. 
Donderdag 11 juni staat de installatie afspraak gemaakt om internet aan te sluiten. Afspraak staat in de middag gepland, toch is mijn oude internetverbinding al stopgezet, een half dagje valt te overbruggen. Om 12 uur voor de 1e keer met T-mobile klantenservice gebeld. Blijkt dat mijn modem nog niet geleverd is. De beste man geeft aan dat door corona de bezorging wat langer duurt, en dat het pakketje vanuit T-mobile wel al verzonden is. Ik vraag om een track en trace code maar hij zit nog bij het sorteercentrum van Post NL wordt er gecommuniceerd. 

Einde van de dag als er nog steeds geen track en trace code is binnengekomen bel ik voor de 2e keer met T-mobile om te vragen waar mijn modem blijft. Deze beste man geeft aan dat het pakket nog niet vanuit T-mobile is verstuurd, hij gaat nu een opdracht aan de betreffende afdeling doorzetten om dit alsnog te doen (dit wijkt dus sterk af van hetgeen de 1e medewerker me verteld heeft). Met grote nadruk gevraagd of ze er spoed achter kunnen zetten, gezien we thuis geen internet hebben door een fout van T-mobile. 

Vrijdag avond voor de 3e keer met T-mobile gebeld om te vragen waarom ik nog geen track en trace code heb. Deze man geeft aan dat de opdracht bij de betreffende afdeling ligt en hij mij niet verder kan helpen. Ik stel hem een vraag waarom het pakket niet met spoed kan worden doorgezet, en er wordt opgehangen. 

 

Zondagmorgen controleer ik mijn mails om hopelijk ergens een track en trace code te kunnen zien, wederom niets ontvangen. Voor de 4e keer gebeld, de klantenservice gaf aan dat ze op zondag niks kunnen controleren.

Nu heb ik maandagavond de volgende installatieafspraak staan, vooralsnog ga ik ervan uit dat ik de modem dan nog niet geleverd heb gekregen. Dus kortom een top service van T-mobile om mensen waarschijnlijk een week zonder aansluiting te laten zitten, terwijl iedereen in de huidige omstandigheden thuis moet werken. En blijkbaar is een modem met spoed opsturen ook niet mogelijk.

Ik ben over T-mobile (mobiel) altijd super tevreden, maar deze service is gewoon slecht. T-mobile had zelf kunnen inventariseren of het modem uitgestuurd was, nee, dan ook niet het oude abonnement laten beëindigen. ALs je vraagt hoe T-mobile de fout die zij gemaakt hebben, gaan oplossen, is het enige wat je krijgt te horen. U kunt een vouchercode ontvangen. En dit terwijl alle webwinkels binnen 24 uur een pakket kunnen leveren.

 

maar eens gaan bellen, blijkt dat het modem nog niet geleverd is. 
 

icon

Beste antwoord door Waqqas 14 June 2020, 10:26

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @mbuttinger 

Jammer om te horen dat het allemaal zo lang moet duren, T-mobile heeft de laatste tijd wel veel vertraging gehad door het overgaan naar een nieuwe distributieparrner.

In je T-Mobile thuis account staat meestal in het overzicht dat je bestelling onderweg is als dat zo is met onder een link naar de track & trace, je hoort hier ook een mail van te krijgen.

Het zal nu moeilijk zijn om morgen het pakket al te ontvangen. Het beste wat je kan doen is morgen ochtend even bellen met Guidion om te vragen wat je nu hey beste kan doen. Teledoonnummer 088 2000 151

Ik heb precies hetzelfde ervaren. Sorry dat ik het moet zeggen, maar ik ontving pas 1,5week na de oorspronkelijke installatiedatum het pakket. Daarvoor heb ik inderdaad ook dagelijks gebeld en kende ik in ieder geval drie dames bij naam. Overigens aardige dames, maar op zo’n moment heb je alsnog niks aan aardig. 

Reputatie 7
Badge +15

Ik ben ook gewoon een klant die hier en daar mensen een beetje probeert te helpen maar in zulke gevallen waar je wacht op het installatie pakket is het echt aan T-mobile en de distributiepartner om een installatie pakket zo snel mogelijk verzendklaar te maken.

Vervelend dat mensen langer moeten wachten natuurlijk maar T-mobile doet zeker niet niks. 👍

Dit is een klant helpt klant community waar andere klanten elkaar proberen te helpen en webcare is er ook gewoon om te reageren waar nodig.

Reputatie 7

Hey @mbuttinger,

Erg jammer om te lezen dat je overstap tot nu toe niet soepel is verlopen. :disappointed:  Het klopt dat we na de overstap van leverancier de nodige problemen hebben ervaren bij het uitsturen van de installatiepakketten. Sorry dat je hier de dupe van bent geworden! 

Gelukkig zie ik dat mijn collega vandaag het verzoek heeft ingediend om het installatiepakket zo spoedig mogelijk naar je toe te sturen. Verder zie ik dat de nieuwe afspraak met Guidion 22 juni gepland staat. Mijn verwachting is dat het pakket in ieder geval voor die datum gaat arriveren bij je. Zodra het pakket ons magazijn heeft verlaten, ontvang je daar een bevestiging van per e-mail. Balen dat je dit zo hebt ervaren, maar gelukkig is nu wel alles in gang gezet om het installatiepakket alsnog zo snel mogelijk te bezorgen. 

Hoe veel moeite kost het om een modem naar de klant te sturen die onlangs (sinds afgelopen donderdag) zonder internet zit, door een fout van T-mobile? Blijkbaar best lastig, gezien het feit dat ik vandaag maar weer voor de zoveelste keer de klantenservice belde en wederom te horen kreeg dat ze niet weten wanneer het pakket verstuurd wordt. Ik heb met Guidon de eerstvolgende afspraak ingepland en dat is @Piotr inderdaad de 22e. Guidon heeft me nu echter aangegeven dat ik kan hem bellen zodra ik de modem ontvangen heb. Dus ik ontvang deze graag zo snel mogelijk!!
Blijkbaar houdt een nieuwe installatiedatum voor T-Mobile in dat dan nogmaals de tijd wordt genomen om niet met spoed de modem te versturen, maar dat gewoon rustig de installatie datum wordt afgewacht... dit is schandelijk. Ik zit hier met mijn vrouw en twee kinderen al sinds donderdag zonder internet. We werken vanuit thuis in deze Corona tijd, maar dat is met een 4g verbinding een online thuis omgeving op je laptop streamen en videobellen onmogelijk. In plaats dat hier wat begrip voor is en dit probleem zo snel mogelijk wordt opgelost door te zorgen dat een spoedkoerier de betreffende modem de dag erna levert, moet ik blij zijn als ik op de 22e (1,5 week later) een werkende wifi verbinding heb?! Dat is terecht zoals je aangeeft @Piotr BALEN! Weet niet hoe je dit zelf zou ervaren als jou dit zou overkomen??? Ik versta onder probleemloos overstappen: een overstap zonder problemen. Jullie geven letterlijk het volgende aan: “we beëindigen uw oude verbinding pas als de nieuwe werkt en is opgeleverd”. Niet de oude verbinding opzeggen voordat de modem geleverd is.. en dan ook nog in mijn handen mogen klappen dat 1,5 week later het mogelijkerwijs is opgelost. 
Als jullie klasse hebben, dan zorgen jullie ervoor dat jullie 1 of twee medewerkers in dienst hebben, die op dit soort fouten adequaat kunnen reageren. Door hiervoor binnen 24 uur met een oplossing te komen. In dit geval een modem te bezorgen en deze gelijk te laten installeren. In plaats van de klant maar eindeloos laten bellen met de klantenservice, waar je niet verder komt dan de mededeling: “we hebben het doorgezet naar de andere afdeling, het pakket kan elk moment verstuurd worden”. Dat was het verhaal donderdag, zaterdag, zondag en vandaag. Erg fijn. Ben nu al benieuwd wat het verhaal morgen gaat zijn.
Het is dat ik nu zonder internet zit, anders had ik mijn abonnement al weer beëindigd en was ik mijn heil ergens anders gaan zoeken. Ben benieuwd wanneer ik mijn track en trace code ga ontvangen en of jullie met een passende tegemoetkoming komen. @slechte service tmobile 

Reageer