Beantwoord

Realisatie aansluiting

  • 10 November 2022
  • 12 reacties
  • 141 Bekeken

  • is een Master Poster
  • 11 reacties

Sinds 20 oktober wacht ik op mijn aansluiting. Alle stappen zijn gerealiseerd, m.u.v. activeren lijn en verzenden glasvezelconverter. De status in het systeem loopt al weken achter, herhaaldelijk bellen geeft geen resultaat. Als ik de converter heb kan ik het zelf aansluiten en is Guideon niet nodig. Dit ook al een paar keer aangegeven, maar het resultaat blijft nul. Graag per omgaande met een spoedzending de converter opsturen en zorgdragen dat de lijn actief is.

icon

Beste antwoord door Waqqas 10 November 2022, 20:25

Bekijk origineel

12 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @GvV193 

Glasvezel wordt altijd door de monteur geïnstalleerd en soms is er ook nog een fysieke handeling buitenshuis nodig.

Heb je thuis wel al een glasvezelaansluitpunt en wat is de status nu in je T-Mobile thuis account?

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @GvV193,

Fijn dat je aan de bel trekt, dit kunnen we snel oplossen! 

Onze aannemer moet nog een aantal werkzaamheden verrichten voordat ze de glasvezellijn kunnen activeren alleen lukt het ze niet om contact met je te krijgen. Klopt het dat je bent gebeld op 31-10, 1-11, en 3-11 door een onbekend nummer? Zij hebben je ook een sms gestuurd waarmee je contact met hen kunt opnemen. Ze hebben je geprobeerd te contacteren op je nummer dat eindigt op 89. Mocht je liever een ander nummer bij ons door willen geven dan is dat zeker ook mogelijk.

Zodra het ze is gelukt om de glasvezelaansluiting helemaal in orde te maken zullen zij dit aan ons doorgeven en dan sturen wij automatisch een installatiepakket met daarin een Media Converter toe. Daarnaast zullen wij je ook een email en SMS sturen met daarin een link voor een installatieafspraak met Guidion die essentieel zijn voor de installatiegarantie.

Ik hoop dat je snel contact met ze weet te leggen!

Hoi @GvV193,

Fijn dat je aan de bel trekt, dit kunnen we snel oplossen! 

Onze aannemer moet nog een aantal werkzaamheden verrichten voordat ze de glasvezellijn kunnen activeren alleen lukt het ze niet om contact met je te krijgen. Klopt het dat je bent gebeld op 31-10, 1-11, en 3-11 door een onbekend nummer? Zij hebben je ook een sms gestuurd waarmee je contact met hen kunt opnemen. Ze hebben je geprobeerd te contacteren op je nummer dat eindigt op 89. Mocht je liever een ander nummer bij ons door willen geven dan is dat zeker ook mogelijk.

Zodra het ze is gelukt om de glasvezelaansluiting helemaal in orde te maken zullen zij dit aan ons doorgeven en dan sturen wij automatisch een installatiepakket met daarin een Media Converter toe. Daarnaast zullen wij je ook een email en SMS sturen met daarin een link voor een installatieafspraak met Guidion die essentieel zijn voor de installatiegarantie.

Ik hoop dat je snel contact met ze weet te leggen!

Helaas is jullie systeem niet up to date, alles is gerealiseerd, m.u.v. het ontvangen van de glasvezelconverter en het evt activeren van de lijn. Vanochtend door de Servicedesk en alles zou nu goed staan waardoor Guidion in actie kan komen.

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @GvV193, je kunt een afspraak inplannen met de afspraaktool die jou op 11 november om 12:30 is toegestuurd per sms en e-mail. Mocht dit om wat voor reden dan ook niet lukken, geef een seintje, dan regel ik het op afstand voor je - houd er in dat geval wel rekening mee dat ik een dag en dagdeel voor je moet kiezen. Heb je daarin eventueel voorkeuren? Schrijf ze op en stuur me in een privébericht de data waarop je echt niet zou kunnen (of juist wel!). 

Hoi @GvV193, je kunt een afspraak inplannen met de afspraaktool die jou op 11 november om 12:30 is toegestuurd per sms en e-mail. Mocht dit om wat voor reden dan ook niet lukken, geef een seintje, dan regel ik het op afstand voor je - houd er in dat geval wel rekening mee dat ik een dag en dagdeel voor je moet kiezen. Heb je daarin eventueel voorkeuren? Schrijf ze op en stuur me in een privébericht de data waarop je echt niet zou kunnen (of juist wel!). 

Ja, dat klopt, maar ik moet wachten op de mediaconverter, zodra ik de trace&track link heb kan ik gaan inplannen. Doe ik het eerder dan is er dus het risico dat deze nog niet beschikbaar is en de monteur voor niets komt.

Reputatie 7
Badge +16

@GvV193 Aah sorry je hebt 1000 procent gelijk natuurlijk, goed punt! Ik heb achter de schermen gekeken en zie dat de converter vanmorgen verzonden is richting het distributiecentrum verstuurd is. Dit betekent in de praktijk dat de track&trace-code morgen waarschijnlijk gemaild wordt omdat het pakketje dan bij PostNL aangeboden wordt. 

@GvV193 Aah sorry je hebt 1000 procent gelijk natuurlijk, goed punt! Ik heb achter de schermen gekeken en zie dat de converter vanmorgen verzonden is richting het distributiecentrum verstuurd is. Dit betekent in de praktijk dat de track&trace-code morgen waarschijnlijk gemaild wordt omdat het pakketje dan bij PostNL aangeboden wordt. 

Dank voor je info.

@GvV193 Aah sorry je hebt 1000 procent gelijk natuurlijk, goed punt! Ik heb achter de schermen gekeken en zie dat de converter vanmorgen verzonden is richting het distributiecentrum verstuurd is. Dit betekent in de praktijk dat de track&trace-code morgen waarschijnlijk gemaild wordt omdat het pakketje dan bij PostNL aangeboden wordt. 

Dank voor je info.

Ik ben bang dat ik nog langer moet wachten, heb tot op heden nog steeds geen track&trace mogen ontvangen. 😢

Reputatie 7

Hi @GvV193, ik heb goed nieuws voor je! Ik zie achter de schermen terug dat het pakket vandaag tussen 10:00 en 15:00 uur bezorgd wordt. Laat je het hier weten of je het in goede orde hebt ontvangen? Excuses dat je hier geen bericht over hebt gehad. 

Hi @GvV193, ik heb goed nieuws voor je! Ik zie achter de schermen terug dat het pakket vandaag tussen 10:00 en 15:00 uur bezorgd wordt. Laat je het hier weten of je het in goede orde hebt ontvangen? Excuses dat je hier geen bericht over hebt gehad. 

Dank voor je info.

Heb vanochtend idd de link ontvangen, echter het verzendadres was niet correct. Het pakket was nog niet gesorteerd dus de servicedesk heeft een herroutering gemeld naar een servicepunt zodat het daar vandaag nog afgeleverd zou worden. Sneller dan een nieuwe verzenden. Later een nieuwe melding van DHL ontvangen dat het morgen pas na 13:00 beschikbaar is.

Dus m.a.w. alles wat mis kan gaan gaat ook mis. 😡

Reputatie 7

Hi @GvV193, jeetje wat balen - excuses dat dit zo is gelopen! Ik ga duimen dat je het wellicht toch wat eerder kunt ophalen vandaag. Heb je de Guidion monteur hier al van op de hoogte gebracht? Misschien kan hij een afspraak verplaatsen en kan hij later op de dag bij jou langskomen als je het pakket in huis hebt. Ik hoor het graag van je. 

Hi @GvV193, jeetje wat balen - excuses dat dit zo is gelopen! Ik ga duimen dat je het wellicht toch wat eerder kunt ophalen vandaag. Heb je de Guidion monteur hier al van op de hoogte gebracht? Misschien kan hij een afspraak verplaatsen en kan hij later op de dag bij jou langskomen als je het pakket in huis hebt. Ik hoor het graag van je. 

Guidion heb ik gisteren al op de hoogte gebracht, toen was hij vrij en niet bereikbaar, wel een aantekening in het systeem. Vandaag bericht dat hij ziek is en dat zij iets proberen te regelen. Wacht. nu op bevestiging dat het pakket onderweg is naar het servicepunt en dan neem ik contact op om iets snel te kunnen realiseren. 

Reageer