Beantwoord

retour boete

  • 15 March 2022
  • 6 reacties
  • 452 Bekeken

Beste,

 

Door afwezigheid in Nederland heb ik een tv kastje opgezegd, zojuist heb ik een retour boete van 90 euro mogen ontvangen.

 

Eerst kreeg ik een brief op 9 maart dat over 8 dagen het apparaat retour gestuurd moet worden.

Vandaag bij thuiskomst direct alles in de doos gedaan zodat dit morgen met postnl mee kan. Tot mijn grote verbazing krijgen we  vandaag een retour boete van maar liefst 90 euro binnen.

Wij horen graag van jullie. 

Met vriendelijke groet,

Wesley

icon

Beste antwoord door Lisa 17 March 2022, 14:19

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

6 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Weslinger 

Nadat hij retour is kan je dan het verzendbewijs hier uploaden? Dan moet het wel goedkomen 💪

Hier is mijn retour bewijs,

 

 

Reputatie 7
Badge +14

Beste @Weslinger  Het kan altijd zijn dat berichten elkaar kruisen zeker omdat je het pakje vandaag pas hebt teruggestuurd net op tijd dus!

De moderators gaan je verder helpen ze reageren zodra ze tijd hebben.

Veel succes en welkom terug in Nederland 🙋‍♀️

 

Reputatie 7

Hi @Weslinger, super dat jij hier ook al jouw verzendbewijsje hebt gedeeld! Wat heerlijk dat jij je momenteel in het buitenland bevindt. Allereerst: excuses voor deze e-mail. Dit is een e-mail ter reminder om de apparatuur terug te sturen en dit betekent nog niet dat jij deze boete daadwerkelijk gaat krijgen. Ik ben gelijk mee gaan kijken en jij bent nog op tijd met het terugsturen van de apparatuur. Omdat jij gisteren de TV Box hebt geretourneerd, wil ik nog heel even de komende dagen checken of het goed bij ons is binnengekomen. Het kan namelijk een paar dagen duren voordat dit verwerkt is. 

De komende dagen houd ik dan ook in de gaten of alles goed is verwerkt. Weet dat ik dit in ieder geval voor je ga fixen, dus je hoeft je geen zorgen te maken. Dankjewel voor het terugsturen van de apparatuur en ik laat het je weten zodra alles netjes is binnengekomen! 😊

@Lisa  bedankt voor je bericht, als het goed is zou het pakket ontvangen moeten zijn. 

 

 

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Weslinger, dat zijn wij helemaal met je eens en daar is geen twijfel over mogelijk! Je hoeft je daarom ook geen zorgen te maken: dit wordt goed verwerkt. Hopelijk heb je van jouw reis genoten en dit staat helemaal recht!