Retour tv box

  • 20 January 2024
  • 3 reacties
  • 33 Bekeken

Mijn oude tv box moest worden geretourneerd. Dit kon niet binnen de gestelde termijn omdat mijn nieuwe mediabox niet goed was. Om niet zonder tv te zitten de oude box opnieuw geïnstalleerd in afwachting tot oplossing. De oplossing kwam gister 19-01-24. De levering van de eerste box was 18-11-23 (defect). De levering van de tweede box 16-01-24

Om nu een nota te zenden van 90 EUR gaat alleperken te buiten. Ik heb dit ook aangemeld bij helpdesk, dat ik de gestelde termijn niet kan halen. Zie ref. nummer Kenmerk: 2370/PPH21167.

Met vriendelijke groet

John Sintnicolaas 


3 reacties

Reputatie 7
Badge +8

HI @Joppie32 , ik zie inderdaad dat je de automatisch gegenereerde e-mail over de boete hebt ontvangen. Geen zorgen! Je hebt officieel tot 18-02-2024 om de TV Box te retourneren. Deze e-mail is slechts ter informatie en herinnering. Als de TV Box voor 18-02 bij ons binnen is, dan komt het helemaal goed. Ik ga er vanuit dat dit moet lukken. Werkt de nieuwe Mediabox naar wens? Anders sta ik hier uiteraard voor je klaar om je verder te helpen! 😊

Vandaag 16-02-14 weer een dreigmail ontvangen met de inhoud om de apparatuur terug te zenden anders 90 Euro boete betalen. 14 dagen geleden 2 stuks verzonden per DHL. Gelukkig heb ik hier de bewijzen van . Wel is waar staat in de dreigmail als de apparatuur retour gezonden is deze dreigmail niet verzonden te beschouwen. Ik vraag me af wat de trigger is dat ik dit soort mail krijg 

 

 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Joppie32, dit is geen dreigmail maar een herinnering. De mail wordt verstuurd na 30 dagen van de omruiling. Daarna heb je nog 30 dagen de tijd om het apparatuur te retourneren!

Reageer