Beantwoord

Retourzending

  • 30 November 2020
  • 10 reacties
  • 223 Bekeken

20 november heb ik mijn T-mobile thuispakker retour gezonden, vandaag kreeg ik bericht van jullie dat er €165 in rekening wordt gebracht omdat het pakket niet is ontvangen. Ik heb het verzendbewijs en de bevestiging van Post.nl via Track & Trace dat het pakket bij jullie is afgeleverd.

Graag verneem hoe ik verder met jullie hierover in contact kom en welke acties er worden ondernomen zodat de €165 niet in rekening wordt gebracht.

B.v.d

icon

Beste antwoord door Jason van Odido 2 December 2020, 14:43

Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Beste @Jorrin K Je kan je verzendbevestiging hier uploaden zodat de moderators je straks verder kunnen helpen.

Maak eventuele privé gegevens wel even onzichtbaar.

Succes! 

Beste Cristien,

 

Dank je! @Moderator, hierbij:

 

Beste, 

Wat is de status van mijn verzoek? 

B.v.d

Reputatie 7
Badge +14

Ik ga even vragen of ze tijd hebben @Jorrin K 
Prettige dag verder.

Reputatie 7
Badge +5

Zoals je ziet niks om je zorgen over te maken. Helaas is het Tmobile in deze corona/blackfriday tijd waarin het het een bezorg dienst WEL lukt om een pakket af te leveren, maar het Tmobile NIET lukt om zijn administratieve systemen een extra weekje vertraging te geven en gewoon door blijft gaan om mensen/personen te bedreigen met boetes en dergelijke.

Advies: hou je rekening in de gaten zodat je onmiddellijk kan terugboeken als Tmobile in jouw portemonee zit te graaien. Als je het van Tmobile, na ze het automatisch geincasseerd hebben, dan terug moet ontvangen ben je zo 2 maanden verder.

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Jorrin K, bedankt voor het verzendbewijs. De apparatuur is afgemeld, er zal geen boete worden opgelegd. Sorry voor de waarschuwende e-mails! Eventuele aankomende e-mails kun je 100% negeren.

Dag Jason, bedankt! Dat is goed nieuws

 

Dag Yalerta, bedankt voor de informatie en het advies :-)

Mijn teruggestuurde apparatuur is (volgens DHL) wel door T-Mobile ontvangen op woensdag 30-3, maar blijkbaar niet verwerkt gezien de e-mail met boete die ik vandaag heb ontvangen?

Reputatie 7
Badge +9

@Mekcub ik heb zojuist antwoord gegeven op je eigen topic.

Reageer