Samenvatting goedkeuren niet mogelijk na verlenging abonnement

  • 17 April 2024
  • 2 reacties
  • 33 Bekeken

Na vandaag telefonisch mijn glasvezel abonnement verlengd te hebben kreeg ik onderstaande mail:
Beste klant,

We hebben je nadrukkelijke toestemming nodig om de koop te kunnen afronden. Om er zeker van te zijn dat alles duidelijk is, hebben we je aankoop samengevat. Ga alsjeblieft naar odido.nl/samenvatting, lees de samenvatting door en laat ons weten of je akkoord gaat met de bestelling zoals wij ‘m voor je hebben ingevoerd.

Groeten, Odido

 

Als ik op het linkje klik vul ik vervolgens het bestelnummer en mijn postcode in. De samenvatting geeft dan aan dat het abonnement 0 euro kost per maand. Als ik vervolgens op Goedkeuren klik krijg ik de melding:


“Er is een technische fout opgetreden bij het goedkeuren van de samenvatting. Probeer het later nog eens.”

 

Op welke manier dien ik nu alsnog deze samenvatting goed te keuren?

Waqqas 13 dagen geleden

Hallo @Slaay 

Je kan hiervoor het beste weer even telefonisch contact opnemen, ik denk dat er iets fout is gegaan.

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Slaay 

Je kan hiervoor het beste weer even telefonisch contact opnemen, ik denk dat er iets fout is gegaan.

Telefonisch antwoord: Pfff… geen idee waarom u die melding krijgt.. maar u abonnement is al goedgekeurd. Waarschijnlijk heeft mijn collega dat zelf gedaan. 

 

Beetje dubieus dat Odido de samenvatting die naar de klant wordt verstuurd zelf goedkeurt.

Reageer