Sinds 25-09 "aangesloten". Geen internet en van de muur naar het kastje

  • 30 September 2023
  • 5 reacties
  • 98 Bekeken

Goedenavond,

 

13-09-2023 abonnement afgesloten. Vervolgens kon (het verschrikkelijkste bedrijf ooit) Guidion 25-09-2023 de aansluiting komen plaatsen. Prima, we zouden namelijk pas overgaan in het weekend (vandaag, 30-09-2023). 

Eindstand; een aansluiting door Guidion waar gemeld wordt dat er een succesvolle installatie verricht is terwijl dit niet het geval is. Guidion stuurt mij naar Odido met de boodschap dat KPN/Reggefiber de lijn moet controleren. Odido stuur mij weer terug naar Guidion want zij moeten de installatie afronden.

Ik heb gister ik denk in totaal wel 2,5u aan de telefoon gezeten, of het nu Guidion of Odido was.

Laatste status die ik mee heb gekregen van Odido is dat ze een taak gingen aanmaken voor de technische dienst en dat 3 dagen kon duren. Het lijkt mij dat je een nieuwe klant met een niet werkende aansluiting niet 3 dagen laat wachten.. 

Ben ik nu weer de dupe geworden van goedkoop is duurkoop?

 

Wie kan mij helpen? @Odido er moet snel iets gebeuren of ik ben genoodzaakt het contract te ontbinden. Gezien ik mijn werk volledig vanuit huis verricht is dit voor mij niet alleen vervelend maar heeft ook een grote impact in mijn mogelijkheid om te werken.

 

Bevindingen:

ONT gaf eerst alle lampjes groen, nu zijn opeens de FIBER lampjes uit. Wereldbol op de modem is natuurlijk nog steeds rood.

Resets al doorlopen.

Ishana van Odido 7 maanden geleden

Hoi @SebastiaanRuurd, allereerst excuses voor deze ervaring. Dit is zeker niet de bedoeling. Voor nu zie ik dat er een nieuwe Guidion afspraak gepland staat. Ik heb meteen voor de zekerheid nagevraagd of dit nodig is of dat we meteen de netwerkbeheerder kunnen aansturen. Mocht dit niet nodig zijn, laat ik het meteen weten! Groetjes, Ishana

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 5
Badge +3

Hoi @SebastiaanRuurd, allereerst excuses voor deze ervaring. Dit is zeker niet de bedoeling. Voor nu zie ik dat er een nieuwe Guidion afspraak gepland staat. Ik heb meteen voor de zekerheid nagevraagd of dit nodig is of dat we meteen de netwerkbeheerder kunnen aansturen. Mocht dit niet nodig zijn, laat ik het meteen weten! Groetjes, Ishana

Beste Ishana,

Tot mijn verbazing zag ik gister inderdaad ook dat er een afspraak hij Guidion is ingepland. Ik heb deze echter niet ingepland gezien 13-10 echt veel te ver weg is en niet acceptabel. Kan jij deze afspraak verwijderen of verplaatsen naar een dag in de komende week?

 

Ik heb meerder Guidion medewerkers gesproken en die hebben mij aangegeven dat de netwerkbeheerder die kant op moet.

 

Hoor graag van je en ben benieuwd wat je als antwoord terug krijgt.

Groet, Ruurd

Reputatie 7
Badge +9

Hey @SebastiaanRuurd, bedankt voor je snelle reactie.

Op dit moment is het niet mogelijk voor mij om de afspraak te vervroegen. Je kunt altijd Guidion bellen op dit voorrangsnummer: 020-3232767 , wellicht kunnen zij meer voor je betekenen hierin. Daarnaast zie ik dat er een ticket voor je open staat. Onze techneuten gaan hard voor je aan de slag om je zo snel mogelijk up and running te krijgen!

Beste Tommie,

 

Heb je een update voor mij? Gister gaf je collega Niels aan dat ik uiterlijk vandaag iets zou horen vanuit de technische dienst. Gr Ruurd

Reputatie 7
Badge +9

Hey @SebastiaanRuurd, ik ben meteen voor je gaan kijken maar je ticket staat nog open. Ik ga er vanuit dat hij zo spoedig mogelijk opgepakt wordt! 

Reageer