Beantwoord

slecht service

  • 6 October 2023
  • 2 reacties
  • 33 Bekeken

Sinds eind augustus abonnament aangesloten en nog steeds geen internet. Paar dagen geleden gebeld om af te melden. En gewoon geen antwoord. Waar kan ik compensatie aanvragen. Dit is belachelijk 

icon

Beste antwoord door eric 6 October 2023, 05:36

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @Lina17 ,

Gaat dit om een vaste aansluiting op glasvezel? Is de glasvezel al binnen gebracht door jouw lokale nutsbedrijf/ netbeheerder? Daarna kan Odido pas de glasvezel huren van hen om de internet dienst te leveren. 

Totdat je online bent betaal je nog niets aan Odido en valt er ook niets te compenseren. 

Als je wel voor een abonnement betaald hebt voor internet, maar door storing aan de zijde van odido geen internet gehad hebt, heb je recht op compensatie van het betaalde abonnementsgeld. Hoe dat precies werkt kun je hier lezen; https://www.consuwijzer.nl/telefoon-internet-en-televisie/klacht-over-telecomaanbieder/storing-wat-zijn-mijn-rechten

Als je je storing correct gemeld hebt zou je vanaf die dag tot dag van einde storing en/of annulering compensatie moeten krijgen. Een moderator van odido hier kan dat voor je in orde maken.

Als je nog niets hoeft te betalen hebt valt er ook niets te compenseren natuurlijk, zoals eric aangeeft.

 

Reageer