slechte communicatie

  • 21 July 2023
  • 3 reacties
  • 41 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Verhuizing ver van te voren op tijd al aangegeven. 
Aansluit datum was 10 juli, reeds geen sms ontvangen dus contact opgenomen met t-mobile klantenservice. Blijkbaar is er iets mis tussen de verbinding van kpn naar onze woning. Er zou hiervoor een monteur komen dus heb ik netjes mijn beschikbaarheid voor doorgegeven. na 7 dagen nog steeds geen reactie gehad dus weer contact opgenomen. Er wordt weer beloofd dat er contact opgenomen zou worden. En je raad het al weer niets gehoord. Dus wederom weer contact opgenomen. Dit keer werd ik doorverbonden met het bedrijf die de monteurs zou sturen. En hier wordt verteld dat er geen monteur komende week beschikbaar is. ( terwijl ik dit eerder beschreven al mijn beschrikbaarheid had doorgeven) 

ik wordt continue van het kastje naar de muur gestuurd en heb ik inmiddels 2 weken geen internet of televisie. Wat een slechte service. 

Tommie van Odido 9 maanden geleden

Hi @Lotte02, welkom op onze Community!

Bedankt voor het delen van je ervaring. Dit gaat inderdaad niet helemaal soepel. Als het goed is heb je een link gehad om een afspraak in te plannen, ik lees dat je hier al dagen hebt geselecteerd maar er wordt niet op gereageerd door Guidion. Zou je dit telefoonnummer kunnen bellen: 020-3232767. Dan krijg je Guidion aan de lijn, ik zou daar navraag doen wat hier precies mis gaat. Ik kan jammer genoeg niet zomaar een monteur laten komen, dit heeft te maken met beschikbaarheid van de monteurs en uiteraard de klanten. Hopelijk kunnen ze je via dit nummer verder helpen. 

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Lotte02, welkom op onze Community!

Bedankt voor het delen van je ervaring. Dit gaat inderdaad niet helemaal soepel. Als het goed is heb je een link gehad om een afspraak in te plannen, ik lees dat je hier al dagen hebt geselecteerd maar er wordt niet op gereageerd door Guidion. Zou je dit telefoonnummer kunnen bellen: 020-3232767. Dan krijg je Guidion aan de lijn, ik zou daar navraag doen wat hier precies mis gaat. Ik kan jammer genoeg niet zomaar een monteur laten komen, dit heeft te maken met beschikbaarheid van de monteurs en uiteraard de klanten. Hopelijk kunnen ze je via dit nummer verder helpen. 

Beste Tommie, 

dank voor je antwoord, 

echter heb ik vanmiddag iemand van guidion aan de lijn gehad en ook hier kreeg ik wederom het antwoord dat er geen monteurs beschikbaar zijn. Zodoende hebben ze mij op een soort “wachtlijst gezet” 

 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Lotte02, bedankt voor je snelle reactie.

Het is inderdaad erg druk op dit moment, dit komt door de vakantie periode. Ik hoop echt dat ze snel langs kunnen komen! Ben je toevallig in het bezit van een T-Mobile, Tele2 of Ben® mobiel abonnement? Dan kan ik je namelijk voorzien van een 4g unlimited vouchercode. Dan kan je ongelimiteerd gebruik maken van ons 4g netwerk en een hotspot creëren voor je apparaten thuis. 

Reageer