slechte start: geen signaal. overstapservice ziggo opgezegd terwijl het niet werkt

  • 9 February 2024
  • 1 reactie
  • 60 Bekeken

Op 29-1 heeft de monteur van Guidion alles aangesloten. Helaas kwam er geen signaal binnen en heeft de monteur hier een ticket voor aangemaakt. Ik zou teruggebeld worden. Ik werd verzekerd dat Ziggo pas afgemeld zou worden als Odido werkt.

1 februari zelf gebeld, werd eerst doorverwezen naar Kpn. Daar werd gezegd dat het ticket bij Odido openstaat. Weer teruggebeld naar Odido en wederom werd een ticket aangemaakt voor de back office.

Dinsdag 6 februari, ontvang ik ineens een mail dat eea geactiveerd, gelijk Odido gebeld omdat er nog steeds geen signaal is. Wederom werd verzekerd dat Ziggo nog niet werd opgezegd. Modem een paar keer opgestart maar helaas geen signaal. 
Helaas blijkt wel ziggo opgezegd, dus nu helemaal geen internet en tv.

7 februari wederom zelf contact opgenomen met Odido. Op 8 februari zou odido iets in de wijkkast doen en zou ik signaal hebben. 
 

8 februari helaas niets gehoord, dus zelf maar weer gebeld. Opnieuw is een ticket aangemaakt (68966029). Kan iemand ervoor zorgen dat de tickets niet zonder oplossing worden afgesloten en dat ik vandaag alsnog aangesloten word?

 

 

 

 

Cal van Odido 2 maanden geleden

Hoi @Leeuwtjes69, bedankt voor je uitgebreide verhaal en sorry dat het zo is misgelopen, dit is absoluut niet hoe wij het voor ogen hebben! Ik ben meteen je dossier ingedoken omdat ik graag zie dat je snel weer helemaal verbonden bent. Kort na het plaatsen van je bericht heb je contact gehad met de netwerkbeheerder KPN NetwerkNL en ik zie dat ze binnenkort bij je langskomen.

Ik weet zeker dat de netwerkmonteur van KPN NetwerkNL heel veel voor je kan betekenen, dit komt snel helemaal goed!

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Leeuwtjes69, bedankt voor je uitgebreide verhaal en sorry dat het zo is misgelopen, dit is absoluut niet hoe wij het voor ogen hebben! Ik ben meteen je dossier ingedoken omdat ik graag zie dat je snel weer helemaal verbonden bent. Kort na het plaatsen van je bericht heb je contact gehad met de netwerkbeheerder KPN NetwerkNL en ik zie dat ze binnenkort bij je langskomen.

Ik weet zeker dat de netwerkmonteur van KPN NetwerkNL heel veel voor je kan betekenen, dit komt snel helemaal goed!

Reageer