Dag T-mobile,
Sinds zondag 6 oktober zit ik zonder internet en televisie. Dit ook meteen dezelfde dag gemeld.
Hieruit bleek dat er een monteur moest komen en die had pas een week later tijd. Dit is al een bijzonder lange wachttijd naar mijn mening, maar de monteur trekt na die week wachten de conclusie dat er geen signaal op de lijn zit en het probleem buitenshuis zit. Dit was geen verrassing, want dat hadden we ook al soort van vastgesteld met de servicedesk. Er kwam simpelweg geen signaal binnen. (geen licht) Dus in mijn beleving was die week wachten op diezelfde conclusie wat frustrerend. Want na een week, waren we nog geen stap verder.
Inmiddels weer bijna een week verder en nog altijd geen internet of televisie. Ik zit “rustig” te wachten op een mysterieuze ‘externe partij’ die contact met mij gaat opnemen met een mogelijk anoniem nummer. Zo luidde de e-mail die ik ontving van jullie afgelopen woensdag. Jullie maken het wel heel spannend! Wel bijzonder, want mij werd verteld door de monteur dat dit 's maandags al was uitgezet bij de externe partij. Maar blijkbaar was daar nog twee dagen voor nodig?
Kan iemand mij vertellen hoe lang dit proces over het algemeen duurt? En daarnaast, hoe kan ik hiervoor compensatie aanvragen? Want ik verwacht niet dat ik ergens in de komende twee weken weer een werkende verbinding heb. Houden jullie zelf bij hoeveel dagen ik zonder internet zit uiteindelijk en wordt dit automatisch verrekend?
Ik verneem het graag!
Beste antwoord door Piotr
Bekijk origineel