Beantwoord

super begin

  • 6 March 2024
  • 6 reacties
  • 60 Bekeken

Overgestapt van ziggo naar odidi 2 april start abonnement lijn open installateur van Guido eerste beste afspraak 12 april pas  wat een mooi begin bahh nou al spijt 

icon

Beste antwoord door eric 6 March 2024, 10:26

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @SokoMiko 

Als je gebruik maakt van de overstap service, dan blijft je Ziggo lijn gewoon werken totdat de nieuwe Odido router actief komt.

Hoi @SokoMiko 

Als je gebruik maakt van de overstap service, dan blijft je Ziggo lijn gewoon werken totdat de nieuwe Odido router actief komt.

Heb overstap service gebruikt gemaakt ziet ik toch met dubbele rekeningen 

Reputatie 7
Badge +14

@SokoMiko Je gaat pas betalen als #Odido werkt. Ik heb Nog nooit een dubbele rekening gehad.

Reputatie 7
Badge +8

Hi @SokoMiko Geen zorgen, met de Overstapservice wordt het abonnement bij jouw vorige provider altijd pas opgezegd zodra wij kunnen leveren. Ook zijn er bij ons dan nog geen abonnementskosten in rekening gebracht. Wel zo eerlijk natuurlijk! 😊 Wat @eric en @CrisTien zeggen, klopt dan ook helemaal!

Sorry, met alle respect ik vindt helemaal niks  1 maart overgestapt  per 2 april abonnementen loopt bij odido van middag wil nogmaals geprobeerd afspraak te plannen met Guıdo nu wordt 17 april  ik stuur jullie modem terug zoek ik andere provider  

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @SokoMiko 

Als je gebruik maakt van de overstap service, dan blijft je Ziggo lijn gewoon werken totdat de nieuwe Odido router actief komt.

Heb overstap service gebruikt gemaakt ziet ik toch met dubbele rekeningen 

Geen dubbele rekeningen. Gewoon even geduld en je kunt van fantastisch glasvezel internet gebruik maken. 

Reageer