T-Mobile Glasvezel beschikbaar in de volgende plaatsen (WBA of ODF)



Toon eerste reactie

179 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Haha, we zijn pas bij D. dit is de gegevens van de op op een landkaart geplaatst. de op bevat per plaats een link met een overzicht kaartje per plaats. we gaan natuurlijk tot Z en we kunnen alle hulp gebruiken 😇
Reputatie 5
Dát is pas vet! Ga je elk dorpje bij langs, of alleen de gemeentes?
Hieronder een kaartje tot en met de letter D.

De zalmkleur moet magenta voorstellen en representateert de ODF gebieden.

Donkerblauw is WBA en lichtblauw is WBA met maximaal 100 Mbit/s.



Klik hier voor het interactieve kaartje.
Reputatie 7
Badge +4
Update D
Dalfsen en Lemelerveld WBA
De Bilt en Bilthoven WBA
Dedemsvaart WBA
Delden WBA
Delft WBA Max 100Mbit
Den Bosch WBA
Den Haag WBA
Denekamp WBA
Diemen WBA
Dinxperlo WBA
Doetinchem WBA
Dongen WBA
Dordrecht ODF
Dorst WBA
Dronten ODF
Reputatie 1
Correctie op Hoorn.

Alleen bij nieuwbouw en de bedrijventerreinen (niet allen) worden nu voorzien van glasvezel. De rest doet het met BONDING wanneer het een aansluiting op de wijkcentrale in Risdam is en wanneer je aangesloten bent op de wijkcentrale in Blokker.......dan kan het zo zijn dat je pech hebt.
Reputatie 7
Hey Hidden, top, we zouden dan misschien een mooie combi kunnen maken met één grote kaart en alle informatie die hier al verzameld is. We hopen snel meer te horen!
Reputatie 7
Badge +4
Hallo Brian,



kijk hier is glasvezel in eindhoven.
Het lijkt mij dat in 1 plaats of WBA glasvezel of ODF glasvezel is. is het er niet dan is het DSL

Met dank aan Kaassausje is elke plaats in de opening post ook nog eens een link naar de bijbehorende reggefiber pagina. je kan hier dan zien wat de aansluit gebieden zijn in de plaats.
Reputatie 7
Hey Hidden, de vraag voor een overzicht via een kaart staat nog uit, we blijven de Thuis collega's hiermee lastig vallen 😉 Een kaartje van Nederland waar wat beschikbaar is zou natuurlijk super zijn maar er kan niet altijd garantie gegeven worden of ODF beschikbaar is op deze manier. Bijvoorbeeld 70% van Eindhoven is aangesloten op glasvezel (ODF) en 30% nog niet (DSL). De exacte locaties in Eindhoven waar het wel of niet ODF beschikbaar is zal op een kaartje niet goed zichtbaar gemaakt kunnen worden. Daarom is de postcode check op onze website het meest betrouwbaar om te zien wat er beschikbaar is op jouw adres.
Reputatie 7
Badge +4
Update C

Coevorden WBA
Cuijk WBA
Culemborg WBA

Het schijnt nog al lastig te zijn om een kaartje te maken.
T-Mobile is actief op verschillende glasvezel netwerken, dat maakt een kaartje minder overzichtelijk inderdaad maar gezien zij wel alle postcodes hebben met welk netwerk er beschikbaar is moet het toch mogelijk zijn een kaartje te maken.
@kaassausje bedankt voor het bijwerken! Laat Breda maar voor wat het is inderdaad.

T-mobile is druk bezig om een overzichtelijk kaartje te maken, maar doordat bepaalde woonplaatsen deels wel en deels niet ODF zijn is dit een beetje lastig om duidelijk weer te geven. Maar daar zullen ze vast wel iets op verzinnen.

Ik hoop alleen nog wel voor volgend jaar kerst 🙄😝
Ik zit in Groot-Ammers op het Reggefiber netwerk dus via WBA.
Reputatie 7
Badge +4

Bennekom valt onder Ede bij eindelijkglasvezel.nl vandaar dat deze niet apart in de lijst staat. (daar komt deze lijst vandaan.


Grappig. Bennekom was een stuk vooruitstrevender dan Ede. Maar prima.

Wageningen (Kortenoord WBA / Rustenburg ODF), Buitengebied CIF, maar nog onbekend welke providers daar komen.

Is het een utopie om te denken dat hiermee Kortenoord ook omgezet gaat worden naar ODF?
Thnx @Hidden.

@Jibbe: Mee eens dat ik Breda even laat voor wat 'ie is? Ik heb je opmerkingen bij Blaricum iets beknopter meegenomen in de lijst. Hij is weer bijgewerkt. 🙂
Update B

Baarle-Nassau WBA
Baarn ODF
Badhoevedorp en Lijnden ODF
Barneveld en Voorthuizen ODF
Beek WBA
Beltrum WBA
Bergeijk WBA
Bergen op Zoom WBA
Berkel en Rodenrijs ODF
Best ODF
Beuningen ODF
Beverwijk WBA
Blaricum - Buurgemeente Huizen zit op ODF, maar ik kan voor Blaricum zelf geen juiste postcodecheck uitvoeren. De huizen die glasvezel hebben grenzen aan Huizen óf zijn nieuwbouw. Hoogstwaarschijnlijk zijn de adressen die aan Huizen grenzen ODF. De overige adressen durf ik niet te zeggen.
Bodegraven WBA
Borne WBA
Breda - Op de adressen waar glasvezel zou moeten liggen, krijg ik alleen standaard internet te zien.
Breukelen WBA
Bronckhorst WBA
Brummen WBA Max 100 Mbit/s
Brunssum WBA
Budel en Maarheeze WBA
Bunnik WBA
Bunschoten ODF
Bussum ODF
Reputatie 7
Badge +4
Zo Goed bezig @Kaassausje !
Ik heb (voor zover de website me toestond) linkjes toegevoegd. Plaatsen als Den Haag heb ik even overgeslagen, die zijn per wijk ingedeeld, dus leiden niet direct naar de kaart en sommige andere plaatsen vond de website niet. De fout gespelde plaatsnamen heb ik ook aangepast. Het Cogas-lijstje heb ik er ook bij gezet (en die laatste paar plaatsen op alfabetische volgorde in het lijstje gezet), die staan nu onderaan in de OP.
Reputatie 7
Badge +4
Ja hoor die zijn goed genoeg :)
Ik heb nog niet genoeg credits voor KE 🆒

Mooi dat iedereen mee helpt om het lijstje compleet te maken.
Wil je nog meer helpen dan kan dat ook!
Neem de lijst uit de opening post. en zoek een postcode en huisnummer op van google maps.
Deze vul je dan in op de website van T-Mobile en als er 750 beschikbaar is dan weet je dat er ODF beschikbaar is. je kan aan de hand van de kaart op eindelijkglasvezel ook zien in welke wijk het beschikbaar is.


Bennekom valt onder Ede bij eindelijkglasvezel.nl vandaar dat deze niet apart in de lijst staat. (daar komt deze lijst vandaan.

Om het mooi te maken zou elke plaats nog even een link moeten hebben naar het kaartje van Reggefiber (makkelijk als je wil verhuizen) de link bestaat uit https://eindelijkglasvezel.nl/[plaats]/waar-glasvezel/

Dit lijstje mag ook toegevoegd worden:
Cogas
Albergen
Almelo
Ane
De Krim
Den Ham OV
Deurningen
Fleringen
Geesteren OV
Gramsbergen
Harbrinkhoek
Hoge Hexel
Langeveen
Manderveen
Reutum
Rossum OV
Saasveld
Tubbergen
Vasse
Vriezenveen
Vroomshoop
Weerselo
Diepenheim
Goor
Markelo
Oldenzaal
Westerhaar-Vriezenveenswijk
@Sander Ja, ja, maandag... ;)

@Hidden.nld
Zijn KE-edits acceptabel genoeg? 😛 (Ik heb de lijst al bijgewerkt namelijk.)
Post 5 heb ik even overgeslagen. En moet Bennekom er ook tussen gezet worden (post 10)?
Reputatie 7
Bedankt voor de aanvulling!

Echter mag ik de opening post niet meer aanpassen.
Ik hoop dat een Moderator de toevoegingen wil doen in de openingspost.


Doe ik!

Maandag. 😉
Reputatie 7
Badge +4
Bennekom zou ook T-mobile moeten hebben. Geen idee welke variant.

Wageningen (alleen Kortenoord) WBA.
Uden = WBA (Bestaande klanten) / ODF (Nieuwe klanten)
Kleine aanvulling:

Tilburg is ODF
Gilze-Rijen is ook ODF.
Reputatie 7
Badge +4
Bedankt voor de aanvulling!

Echter mag ik de opening post niet meer aanpassen.
Ik hoop dat een Moderator de toevoegingen wil doen in de openingspost.
Reputatie 2
Lelystad is ODF.
Reputatie 7
Badge +2
Hallo Hidden,

Ik weet van Almelo en Harderwijk dat er in sommige gevallen T mobile glasvezel mogelijk is vis het Cif/Cogas netwerk. (Rechter aansluiting) In Almelo betreft het enkele nieuwbouw / renovatie projecten. Afgelopen vrijdag de eerste aansluiting in Almelo gerealiseerd, collega"s hadden dat al eerder in Harderwijk gedaan.

Reageer