Beantwoord

T-mobile niet werkend opgeleverd

  • 12 October 2022
  • 14 reacties
  • 286 Bekeken

Reputatie 1

7-10 monteur langsgeweest om alles te installeren. Het werkt niet omdat een rood lampje nog brandt en ‘dat moet kpn doen’. Vervolgens hoor je niks meer en als je belt weet niemand wanneer dit opgelost wordt. Goed begin voor nieuwe klanten!

icon

Beste antwoord door Boris 13 October 2022, 09:18

Bekijk origineel

14 reacties

Ik ben al vanaf 6 september bezig om mijn glas operationeel te krijgen. Ook heb ik een vaste strippenkaart bij de servicedesk. Helaaskunnen zij ook niet veel doen, omdat hun onderaannemers steken laten vallen. 

hopelijk gaat het bij jou sneller, ik zit nog in de wachtstand en ben helaas voornemens om Ziggo te vragen mij weer als klant terug te nemen!

Reputatie 7

Hi @daanenberdus, dank voor je bericht en welkom bij de Community! Ik ben hier direct in de boeken gedoken om de oorzaak bovenwater te halen. Tijdens de installatie hebben we gezien dat er geen licht door de kabel komt. Dat betekent dat het signaal vanaf de wijkcentrale niet wordt doorgezet naar het thuisfront. Omdat dit een netwerkissue is, is daarom de netwerkbeheerder aangestuurd om dit op te lossen. De netwerkbeheerder is in dit geval KPN. Dit is reeds gisteren gedaan. Zij zullen er alles aan doen om dit zo snel mogelijk voor je op te lossen. Is het probleem opgelost, zal je hier direct van op de hoogte worden gesteld. Excuses voor het ongemak! 

Reputatie 1

Dank voor je antwoord Boris. Zoals ik begreep ligt de laatste handeling nu nog bij T-mobile. Kan je aangeven wanneer dit gaat gebeuren?

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @daanenberdus, goed dat je dit navraagt! Het probleem lijkt in het netwerk te zitten en zoals @Boris aangeeft hebben wij hier afgelopen woensdag de netwerkbeheerder KPN NetwerkNL voor aangestuurd. Zij zullen een monteur regelen die in het netwerk de verstoring zal verhelpen en vervolgens bij jou thuis langs komt ter controle dat het signaal werkt. Normaliter reageren zij binnen 24 uur op een verzoek en hierom ben ik ook verrast dat wij nog niks van ze hebben vernomen. Ik ga wederom navraag opstarten en ik verwacht dat je alsnog snel meer zal horen van hen. Omdat de afdeling die afspraken maakt niet werkt in het weekend hoop ik dat je vanmiddag nog meer van hen verneemt en anders zal dat maandag zijn. Ik zet alles op alles om een snelle reactie uit KPN NetwerkNL te krijgen!

Reputatie 1

Dankjewel Cal. Voor de zekerheid misschien beter niet op de site zetten dat jullie monteur pas weggaat als alles werkt, want dat is niet zo. Hij zei dat als het lampje niet brandt hij eigenlijk niks meer hoeft te doen en dat het verder aan KPN is. Uit coulance is hij twee keer heen en weer gereden (zonder resultaat helaas), maar daarna blijft het echt stil en ik heb sinds een week al nog helemaal niets van KPN vernomen. Het is dat ik zelf navraag doe, anders vraag ik me af of er überhaupt iets gebeurt. Sws is het altijd fijn om op de hoogte te worden gehouden, zodat je weet dat je niet vergeten bent..

Reputatie 7

Hi @daanenberdus, wees gerust, zoiets vergeten we niet! In principe gaat de monteur pas weg als het werkt, behalve in uitzonderlijke situaties zoals nu bij overmacht. De monteur zet dan de oplossing in gang en zodra we terugkoppeling ontvangen van de netwerkbeheerder geven we jou een update in de vorm van een belletje of e-mail. Wellicht is de snelste update de lampjes van het modem in de gaten te houden. Ik vermoed dat de netwerkbeheerder het kan oplossen zonder bij jou thuis te hoeven zijn, dus het kan plots gaan werken. Fingers crossed voor een snelle oplossing!

Reputatie 1

Nou, er is nog steeds niks veranderd dus als dit zo blijft ga ik gewoon weer terug naar Ziggo

Reputatie 7

Hi @daanenberdus, ik ben meteen met je mee gaan kijken en ik ben heel blij om te zien dat de afspraak met de netwerkbeheerder is ingeschoten! Houd je ons hier op de hoogte wanneer de netwerkbeheerder bij jou is langs geweest? Excuses voor het ongemak, ik had gehoopt dat de start van jouw abonnement geheel vlekkeloos was verlopen! ❤

Reputatie 1

Hi Lisa, zou fijn zijn. Ik laat het je weten..

Reputatie 1

Nog steeds niks, wel weer een rekening van Ziggo tot eind november. Wil je eens informeren wanneer de afspraak gemaakt gaat worden? Wat moet er nu nog gebeuren?

Reputatie 7

Hi @daanenberdus, dank voor je reactie! Ik zie dat de afspraak met de monteur inmiddels is ingepland voor de 21ste. De monteur van KPN zal daarmee de wijkcentrale bekijken en mogelijk ook de situatie bij jou checken. Wil je ons laten weten hoe het bezoek is verlopen? Alvast heel erg bedankt.

Reputatie 1

Daar kan ik wat mee Boris, dank voor je bericht. Ik laat het weten

Reputatie 1

Helaas, niks vernomen van wie dan ook en nog steeds een rood lampje!

Reputatie 7
Badge +5

Hoi @daanenberdus, ik heb het meteen gecheckt. KPN NetwerkNL had gisteren om 15:00 een afspraak met je. Niet netjes dat je niks hebt vernomen. Ook onze technische dienst heeft geen update ontvangen. Ik had graag voor gebeld, maar in het weekend is dit niet mogelijk. Stuur je mij een privébericht? Dan laat ik je weten wat jij eventueel zou kunnen doen!

Reageer