Beantwoord

T-Mobile Thuis abonnement vroegtijdig beëindigd

  • 12 November 2021
  • 5 reacties
  • 161 Bekeken

Woensdag 10 november jl. heb ik contact met de klantenservice gehad over het beëindigen van mijn T-Mobile Thuis abonnement wegens een verhuizing. De persoon in kwestie die ik aan de telefoon kreeg gaf aan dat het zijn eerste werkdag was op de afdeling en dat hij nog geen opzegging had verwerkt. Hij ging even een telefoontje plegen terwijl ik in de wacht werd gezet. Na ongeveer 10 minuten kwam hij terug met de vraag per wanneer ik mijn abonnement eigenlijk op wilde zeggen, want de opzegging stond nu op de eerstvolgende werkdag. Dit was uiteraard niet de bedoeling, gezien ik nog tot het einde van de maand in mijn woning verblijf. Na een paar minuten kwam hij weer terug en verzekerde hij mij dat het was opgelost.

 

Ik voelde de bui toen al hangen. En ja hoor, de volgende ochtend geen internet meer. Aangezien mijn vriendin en ik beiden een baan hebben die volledig afhankelijk is van het internet en (net zoals velen tegenwoordig) regelmatig vanuit huis werken is dit een probleem.. Ik heb toen direct contact opgenomen met de klantenservice en er werd mij excuses aangeboden met tevens de mededeling dat er niets meer aan gedaan kon worden. Het geluk bestaat dat wij beiden ook een aansluiting bij T-Mobile Mobiel hebben. Als oplossing werden mij toen vouchers aangeboden voor T-Mobile Unlimited tot het einde van de maand. Hiermee kunnen we in ieder geval weer online d.m.v. een hotspot. Echter heb ik thuis meerdere services draaien waar ik nu niet bij kan omdat er geen verbinding is als ik op locatie ben. Hierdoor kan ik bijvoorbeeld niet meer bij mijn bestanden, kan ik geen VPN verbinding meer maken en worden er geen automatische back-ups meer gedraaid.

 

Een fout kan natuurlijk gebeuren, maar ik vind dit wel een hele slordige. Dat er anno 2021 zonder bevestiging, zomaar een verbinding (notabene de volgende dag) kan worden opgezegd, moet niet kunnen. Ik ondervind hier veel hinder van in een toch al drukke periode.

 

Groet,

Jeroen

icon

Beste antwoord door Lisa 15 November 2021, 09:24

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

5 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @jeroen05 

Heel zuur maar als je contract is beëindigd en je bent afgesloten bij KPN dan kan dit helaas niet meer teruggedraaid worden.

Reputatie 7
Badge +14

Inderdaad, misschien kun je nog iets van je server via een (tijdelijke) 4G router laten lopen. Die vouchers werken ook op een prepaid sim en hebben echt een unlimited databundel.

Reputatie 7

Hi @jeroen05, ik vind het echt heel erg rot om te lezen! Nogmaals excuses voor deze fout, want dit had inderdaad niet zo mogen gebeuren. Ik kan me jouw gevoel zeker voorstellen en als ik dit kon terugdraaien, dan had ik dat meteen gedaan. Zoals @Waqqas inderdaad al aangeeft is het zo dat wanneer de lijn is afgesloten hij ook echt is afgesloten. Voor een heractivatie zouden we een nieuwe lijn aan moeten vragen en gaat het proces weer van voren af aan van start. Gelukkig denk ik heel graag met je mee hoe je deze tijd kunt overbruggen en zie ik dat @eric jou ook al een tip meegeeft. Ik voorzie je met liefde van extra Unlimited Data voucher codes, zodat je (hopelijk) zonder problemen je servers kan laten draaien. Zou dit een optie voor je zijn? Ik hoor het graag, want dan geef ik je meteen nieuwe codes mee in een privébericht! ❤️

@eric als die vouchers ook op een prepaid sim werken dan is dat mooi. Dan zou ik bijvoorbeeld ook een oude telefoon als tijdelijke router kunnen gebruiken, scheelt weer een apparaat op de afvalberg.

@Lisa Ik wil graag gebruik maken van je aanbod.

Reputatie 7

Hi @jeroen05, wat fijn om te lezen dat dit een goede tijdelijke oplossing is! Zojuist heb ik jou voorzien van twee gloednieuwe codes in een privébericht die allebei een week geldig zijn, zodra deze zijn geactiveerd. Mocht je er meer nodig hebben, geef dan een seintje via dit topic of in het privébericht en dan vul ik de voorraad gelijk weer voor jou aan! 💪