Beantwoord

T-Mobile Thuis vragen: oplevering en smart televisie niet up to date

  • 26 June 2023
  • 1 reactie
  • 33 Bekeken

Hallo allemaal,

Ik heb een overstap aangevraagd naar T-Mobile Thuis vanuit KPN.

Nu heb ik hier twee vragen over:

  1. de overstap is goedgekeurd en de monteur komt op vrijdag 11 augustus. Ik vind in mijn contract geen startdatum terug, maar ik dacht dat ik 7 augustus had aangegeven. Is het nu automatisch zo dat ik KPN behoud tot de 11e, en dan vanaf die datum overga naar T-Mobile?
  2. Ik heb 2 smart televisies van Philips waar niet de juiste versie opstaat, namelijk ouder dan Android TV 8.0 (een versie van 7.nog iets). Kan ik die updaten op 1 of andere wijze of moet ik daar dan zo'n TV box voor huren/kopen?

Bedankt!

icon

Beste antwoord door eric 26 June 2023, 19:49

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @Pluis79 ,

Als je de overstapservice hebt aangevraagd blijft KPN leveren tot de dag dat t-mobile het gaat overnemen. Tot die dag betaal je ook aan KPN, de t-mobile facturatie start pas op het moment dat de t-mobile router "online" komt.

Het updaten van je tv is nodig om de app te kunnen draaien. Maar soms zit er gewoon te beperkte hardware in de tv waardoor het niet naar een hogere versie geupgrade kan worden. Raadpleeg de fabrikant van je tv. Een losse decoder kun je altijd bijhoren voor €2,50.

Reageer