Beantwoord

Terug bij T-mobile, maar bestelling niet zichtbaar in My-T-Mobile

  • 24 January 2022
  • 3 reacties
  • 124 Bekeken

Reputatie 1

Hi!

Eerder vanavond heb ik mijn bestelling voor T-Mobile Thuis Glasvezel in orde gemaakt. Tot midden 2020 was ik al klant, daarna overgestapt naar KPN maar nu vanwege glasvezel in de straat weer terug bij Team Magenta :-) 

 

De bevestiging, contract en verzoek voor aanvullende gegevens heb ik netjes per mail gehad en zijn waar nodig ingevuld. Echter.. als ik inlog in My T-Mobile zie ik mijn bestelling niet terug en kan ik dus ook de status niet volgen. Alleen mijn vorige contract is zichtbaar. Ook zag ik dat er verschillende klantnummers zijn aangemaakt. Waarschijnlijk dus twee klantbestanden op hetzelfde emailadres waardoor het niet zichtbaar is? 

Zouden jullie dit na willen kijken en de boel weer netjes aan elkaar knopen? Geef gerust een seintje als er nog gegevens nodig zijn! Alvast bedankt! 

icon

Beste antwoord door Lisa 25 January 2022, 13:31

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

3 reacties

Reputatie 7

Hi @Wouzzie.w, super leuk dat je weer terug bent bij Team Magenta! Top dat je hier gelijk voor aan de bel trekt, want het is wel zo fijn om dit allemaal in te kunnen zien op je My T-Mobile Thuis omgeving. Ik ben met je mee gaan kijken en ik heb de boosdoener opgespoord. Jouw huidige e-mailadres stond inderdaad nog aangevinkt bij jouw vorige abonnement. Zojuist heb ik dan ook een kleine aanpassing verricht en als het goed is, zou jij nu jouw nieuwe abonnement in moeten kunnen zien. Kan je hier aangeven of het is gelukt? Als ik je verder nog ergens mee kan helpen, laat het hier dan zeker weten. Alvast heel veel plezier met je nieuwe abonnement! 😁

Reputatie 1

Hi @Lisa,

Dankjewel voor je snelle actie! Ik zag net inderdaad al wat mails voorbij komen :-) en ik kan inderdaad nu weer netjes alles volgen, top! Ik ga rustig afwachten tot alles is aangesloten, ben benieuwd! 

Reputatie 7

Heel graag gedaan @Wouzzie.w! Yeah, super dat het is gelukt. Helemaal goed. Weet dat als je nog andere vragen hebt, je hier altijd kan aankloppen. Ik help je graag!