Beantwoord

terugsturen tele2 modem naar welk adres?

  • 26 October 2023
  • 7 reacties
  • 316 Bekeken

Weet iemand het adres waar ik het Tele2 modem naar toe kan sturen? Ik ben twee maand geleden overgestapt naar T-Mobile, wat daarna Odido werd, …. ik weet het nu even niet meer…
Ook had Tele2 mij beloofd een doos te sturen om te retouren, maar dat is niet gebeurd. Nu ben ik ook bang voor extra kosten als het modem niet terug komt bij Tele2 of Odido.
Weet iemand of dit adres nog goed is of anders het juiste adres?
Tele2 Return Service, Antwoordnummer 10020, 5140VB Waalwijk.
Alvast bedankt en groet,
Jaap

icon

Beste antwoord door ItsNaud 26 October 2023, 12:16

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Hallo @Jaap Baas ,

Ik weet zelf niet of dit het juiste adres is en welke anders wel het juiste adres is.
Ik tag even twee personen die het waarschijnlijk wel weten.
@ItsNaud of @Marciano van Odido kan één van jullie helpen?

 

Reputatie 5

Hoi @Jaap Baas,

Volgens de informatie op deze pagina is het adres inderdaad correct: https://www.tele2.nl/klantenservice/thuis/apparatuur-terugsturen. Ik zou alleen wel voor de zekerheid je verzendbewijs bewaren, zo kun je altijd aantonen dat je de hardware netjes teruggestuurd hebt.

Een andere optie is wachten op een moderator die een verzendlabel voor je kan aanmaken en/of een nieuwe retourdoos aan je kan versturen.

Hoi @Jaap Baas,

Volgens de informatie op deze pagina is het adres inderdaad correct: https://www.tele2.nl/klantenservice/thuis/apparatuur-terugsturen. Ik zou alleen wel voor de zekerheid je verzendbewijs bewaren, zo kun je altijd aantonen dat je de hardware netjes teruggestuurd hebt.

Een andere optie is wachten op een moderator die een verzendlabel voor je kan aanmaken en/of een nieuwe retourdoos aan je kan versturen.

Ha fijn, dank voor de snelle reacties en goede tip. Voor de zekerheid wacht ik nog heel even, misschien krijg ik wel een verzendlabel via deze community.

Reputatie 4

Ik heb het daar vorige week ook daar naar toe gestuurd.

Briefje erbij van tele2 naar Odido.

Schrijf je klantnummer van tele2 erbij.

Ik had nog gevraagd of ze een mail of sms konden sturen na ontvangst. Geen antwoord.

Doen ze niet.

Bewaar de track en trace in ieder geval.

Reputatie 7
Badge +7

Hallo @Jaap Baas ,

Bij Odido krijg je geen retour doos toegezonden, daarvoor mag je zelf een doos gebruiken bijvoorbeeld een schoenendoos. Daarna lever je deze in bij een DHL afhaal/verzend punt en hoef je alleen aan te geven dat de zending retour moet naar Odido.
Bij tele2 gaat het volgens de opgegeven site via: PostNl. ook staat daar de volgende info:

Geen retourdoos ontvangen?

Heb je geen retourdoos ontvangen of kun je niet wachten op de retourdoos? In dat geval kun je zelf de apparatuur terugsturen. Wat dien je mee te sturen:

  • Bovengenoemde apparatuur
  • Je naam, adres, postcode, woonplaats en klantnummer
  • De reden van retourzending (opzegging/defect)
Adres
Tele2 Return Service
Antwoordnummer 10020
5140VB Waalwijk


Dit is overigens gratis

Fijn, dank jullie allemaal.
Ik ga het opsturen naar het Tele2 Return Service adres met ingesloten mijn ‘oude’ Tele2 gegevens en Odido gegevens. En uiteraard zal bewijs van versturen bewaren.
Hierdoor ben ik weer gerustgesteld :-)
Hartelijke groeten,
Jaap

Reputatie 7
Badge +9

Hoi Jaap, superfijn om te lezen dat je al zoveel hulp en informatie hebt gehad in je topic! Ik heb mijn collega gister direct gevraagd om je een retourdoos en een verzendlabel te sturen. Echter was hij gisteren vrij, dus hij heeft dit vanochtend naar je opgestuurd. Mocht je de hardware nog niet hebben verstuurd, dan kun je hier - als je wil - nog even op wachten! 😄

Laat je het ons weten of het is gelukt?

Ps. we versturen inderdaad geen ontvangstbevestiging, maar je mag er vanuit gaan dat we het hebben ontvangen! 

Reageer