traject duurt lang

  • 1 April 2024
  • 2 reacties
  • 28 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Ik heb op half november 2023 glasvezel aangevraagd omdat ze dit in de straat hadden aangelegd en mijn contract afliep bij een conculega.

Nou kreeg ik in eerste instantie een mail dat zei, december januari word het doorgezet naar de woning.

In januari kreeg ik de mail dat het januari februari werd, en je raad het al, in februari de mail dat het februari maart  werd. Nu is het uiteindelijk dus wel geïnstalleerd, alleen guideon moet hier nog iets komen doen en ik denk een koppeling in de POP.

3 vragen;

Wanneer komen ze het voor elkaar maken aangezien ik nog niks vernomen heb.

Waarom als ik de klantenservice bel is er geen oplossing omtrent een overstap en had ik de dsl optie gekregen maar deze zou ook pas 23 maart geleverd kunnen worden.

En is er geen enkele vorm van compensatie op de geleden kosten voor een slecht overstaptraject EN krijg ik geen duidelijkheid omtrent de installatie (dit was in februari) van de klantenservice.

Ik ben niet boos, alleen wel lichtelijk gefrustreerd door de slechte klantenservice en de behandeling van een klant die al 4 maanden zit te wachten terwijl hij het glazvezel voor zn deur ziet liggen.

Tommie van Odido 29 dagen geleden

Hi @Rickojw, welkom op onze Community!

Ik geef je graag wat meer duidelijkheid over je oplevering. Om antwoord te geven op je vragen:

Ik zie dat er een afspraak met Guidion is ingepland op 07-04, voor de installatie. Kopt dit?

Wat bedoel je precies met je tweede vraag?

We bieden geen compensatie omdat er geen kosten bij ons gemaakt worden. De facturatie begint pas op het moment dat het modem voor de eerste keer online komt. Vanaf dat moment gaat je contract pas in. Vanaf dat moment zullen we ook pas beginnen met factureren.

 

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Rickojw, welkom op onze Community!

Ik geef je graag wat meer duidelijkheid over je oplevering. Om antwoord te geven op je vragen:

Ik zie dat er een afspraak met Guidion is ingepland op 07-04, voor de installatie. Kopt dit?

Wat bedoel je precies met je tweede vraag?

We bieden geen compensatie omdat er geen kosten bij ons gemaakt worden. De facturatie begint pas op het moment dat het modem voor de eerste keer online komt. Vanaf dat moment gaat je contract pas in. Vanaf dat moment zullen we ook pas beginnen met factureren.

 

Omdat het februari j.l. al 3 maanden duurde en 3x uitgesteld was door Odido zonder ook maar enige vorm van communicatie, er geen tussentijdse oplossing was zodat ik in iedergeval kon genieten van Odido.

Ik het dus bijzonder vind dat sinds november er glasvezel voor de deur ligt en er totaal geen actie werd ondernomen tot begin maart.

 

Ja de mail van guideon kreeg ik toevallig vanmorgen. Waar ik ook niet echt een andere keuze had dan zondag 7 april, anders werd het koningsdag, wat beiden absurd is.

 

Nee, ik snap dat Odido geen kosten maakt, mijn kosten zijn inmiddels verdubbeld bij de huidige provider omdat het te lang duurt met het aansluiten van de glasvezel, wat ik zeg, ik ben niet boos, wel vind ik de service totaal niet gestroomlijnd en heel wazig in communicatie. Vooral omdat ik 3x een mail ontvang waarbij het 4 maanden opgeschoven word voordat ze de 3 meter van buiten tot aan de gevel hadden gepulst. 

Reageer