Beantwoord

TV kijken voor aansluitingsdatum

  • 22 January 2024
  • 8 reacties
  • 55 Bekeken

In een bevestigingsmail staat het volgende:

 

Meteen al tv kijken!
Probeer Odido online TV meteen al via je browser of de TV app voor Android of iPhone. Alleen nog even inloggen met je TV klantnummer en pincode en klaar!
 

...
...


Tv kijken via de TV box of smart tv, je extra TV-pakketten en Cloud Opnemen (als je hiervoor hebt gekozen) zijn beschikbaar zodra je abonnement echt van start gaat.

...

Ik begrip van het boven genoemde dat naar het afsluiten van een abonnement TV kijken via de App meteen mogelijk is - ook als de aansluiting (van glasvezel in mijn geval) pas later ingaat. Zonet heb ik de klantenafdeling gebeld. Het antwoord was dat dit een fout is - dus de tekst gewoon niet goed is.

 

Is dat echt het geval - wordt een bevestigingsmail niet gecheckt of de genoemde feiten ook echt kloppen?

icon

Beste antwoord door TMTV 22 January 2024, 14:09

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @Ansgar1,

Welkom op de Community!

TV kijken via de app op ‘kleine schermen’, zoals telefoons, tablets en de browser is mogelijk zodra je de inloggegevens hebt ontvangen. Kijken op ‘grote schermen’, zoals de verschillende TV-apps, Android TV, Apple TV en dergelijke kan inderdaad pas als je verbinding is opgeleverd.

Hoi,

Bedankt voor de zeer snelle reactie.

Ik heb de TV klantnummer en de pincode ontvangen. Maar het werkt gewoon niet ….

 

Reputatie 7
Badge +6

@Ansgar1 Waar probeer je deze in te vullen? Met andere woorden: op welk apparaat/op welke manier wil je TV kijken?

Reputatie 4

Met kleine schermen bedoelen ze denk ik met een mobiele internetverbinding.

Niet via een thuisnetwerk.

Gewoon op een Android telefoon. Daar krijg je en scherm met TV account number en de TV PIN.

Als ik deze invul duurt het even en je ziet een progress bar. Deze verdwijnt en dan zie je opnieuw het oude scherm met die twee boxes. De TV account number is nog steeds ingevuld, de TV PIN is leeg.

Ik gebruik een mobile abonnement van Odido.

Reputatie 4

Je gebruikt de app Odido online TV?

Ja, juist.

Reputatie 4

Vreemd, ik kon het destijds wel bekijken in september en oktober 2023 toen ik van tele2 naar Odido ging.

Reageer