Twee maanden geen internet, wanneer heb ik internet?

  • 5 July 2023
  • 3 reacties
  • 74 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Hi,

In April hebben wij een glasvezel abonnement afgesloten voor ons nieuwe adres waar wij op het moment nog helemaal geen internet hebben.
Na ongeveer 2 maanden te hebben gewacht had ik zelf actie ondernomen en was binnen 2 dagen bij mij een monteur van KPN Netwerk om de glasvezelkabel naar binnen te brengen. Zij hebben prima werk verricht maar toen het aankwam op testen bleek dat er een fout was met de kabel aan de andere kant van de kabel, dus in het verzamelpunt.

Dit is inmiddels ook al 2 weken geleden. Ik begrijp dat dit allemaal via derde partijen gaat en dat het lastig is om een exact antwoord te geven. 
Maar dit duurt inmiddels allemaal echt te lang. 
Hoe krijg ik te weten hoe lang ik nog moet wachten totdat ik internet heb en wat is er mis? Het zou toch mogelijk moeten zijn dat iemand van T-Mobile dit uitzoekt voor iemand die al zo lang wacht?

Graag hoor ik wat de mogelijkheden zijn.

Bij voorbaat dank.

Tommie van Odido 9 maanden geleden

Hey @Lnbgmn, welkom op onze Community!

Ik had je graag willen verblijden met een verlossend antwoord of een update over de situatie. Dit verloopt compleet via KPN NetwerkNL en ik kan niet in hun systeem kijken. Ik ga ervan uit dat KPN NetwerkNL je hier wel een update over kan geven. Het enige wat ik op dit moment kan zien is inderdaad het bericht van de monteur, er is een belemmering in het aansluitnet. Ik raad je aan om nog een keer KPN NetwerkNL op te bellen om een update te vragen. Hopelijk kunnen zij je wel een antwoord hierop geven! 

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hey @Lnbgmn, welkom op onze Community!

Ik had je graag willen verblijden met een verlossend antwoord of een update over de situatie. Dit verloopt compleet via KPN NetwerkNL en ik kan niet in hun systeem kijken. Ik ga ervan uit dat KPN NetwerkNL je hier wel een update over kan geven. Het enige wat ik op dit moment kan zien is inderdaad het bericht van de monteur, er is een belemmering in het aansluitnet. Ik raad je aan om nog een keer KPN NetwerkNL op te bellen om een update te vragen. Hopelijk kunnen zij je wel een antwoord hierop geven! 

Hi Tommie,

Bedankt voor je reactie.

Van KPN Netwerk krijg ik het zelfde antwoord. Wat ik van hen heb begrepen is dat dit een prioriteit is maar één van vele prioriteiten.

Ik heb moeite met geloven dat T-Mobile op dit vlak niks voor mij kan betekenen. Het lijkt mij aannemelijk dat jullie een afdeling hebben die relatiebeheer doet met KPN Netwerk. Zij kunnen dit ongetwijfeld flaggen.

Dat lijkt mij het minste wat T-Mobile kan doen aangezien als ik zelf geen actie had ondernomen er nog niet eens een monteur bij ons langs zou zijn geweest. Overigens had ik dit abonnement bij jullie afgesloten omdat een verkoper mij had verteld dat ik binnen een tijdspan van 2 weken internet zou hebben. Hier heb ik meer contact met jullie over gehad.

Ik zie graag jullie reactie tegemoet.

Reputatie 7
Badge +8

@Lnbgmn Weet dat we altijd het onderste uit de kan halen om het zo snel mogelijk op te lossen! In dit geval staan we echt als provider zijnde voor nu aan de zijlijn en is het voor ons ook wachten tot de belemmering is opgelost. 

Wij willen ook niks liever dan dat je zo snel mogelijk bent aangesloten op het netwerk, maar er kunnen onvoorziene omstandigheden optreden waardoor het toch langer moet duren. Maar maak je geen zorgen, we gaan er hoe dan ook voor zorgen dat er schot in de zaak komt, beloofd!

Reageer