Beantwoord

Uiterste ingangsdatum na bestellen binnen actie.

  • 13 October 2023
  • 6 reacties
  • 109 Bekeken

Er loopt nu de actie internet + tv met gratis Viaplay en ESPN. Ik kan echter niet vinden wanneer de uiterste opleverdatum is. Ik zit namelijk nog even vast aan mijn huidige provider. 

Iemand die mij dat kan vertellen?

icon

Beste antwoord door Edje040 15 October 2023, 13:24

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 2

Gewoon de postcode check doen, je ziet dan 2 acties waaruit je kan kiezen 

Gewoon de postcode check doen, je ziet dan 2 acties waaruit je kan kiezen 

Dsnk je. Maar dat is mijn vraag niet. Bij KPN moet de ingangsdatum binnen 3 maanden van de aanvraag liggen. Bij Odido wordt dat niet vermeld. Daar gaat het dus om. 

Reputatie 7
Badge +14

Als je een aanvraag doet wordt deze z.s.m. geleverd. Je kunt geen bestelling met een leverdatum in de toekomst bestellen. De actie komt in dit geval goed dus.

Met een overstapservice dien je toch een datum in te geven? Dus zo snel mogelijk speelt dan helemaal niet. 

Reputatie 5
Badge +3

Hoi @Edje040, super leuk dat je interesse hebt in een internetabonnement. Welkom alvast! 😊 Deze actie loopt tot en met 29 oktober 2023. Mocht je gebruik willen maken van de overstapservice, moet je plandatum inderdaad in de komende drie maanden liggen. Laat gerust een reactie achter als je nog vragen hebt of als er iets onduidelijk is. Voor nu wens ik je een fijn weekend! Groetjes, Ishana

Hoi @Edje040, super leuk dat je interesse hebt in een internetabonnement. Welkom alvast! 😊 Deze actie loopt tot en met 29 oktober 2023. Mocht je gebruik willen maken van de overstapservice, moet je plandatum inderdaad in de komende drie maanden liggen. Laat gerust een reactie achter als je nog vragen hebt of als er iets onduidelijk is. Voor nu wens ik je een fijn weekend! Groetjes, Ishana

Dan wordt het toch wachten op de volgende actie (mits die interessant genoeg is) 😉

De genoemde termijn ga ik helaas niet halen dus wacht ik rustig af. 

 

Reageer