Beantwoord

Unlimited Internet Codes op andere providers

  • 23 October 2023
  • 7 reacties
  • 216 Bekeken

Reputatie 1

Wij hebben vanwege een storing in het vaste internet en TV unlimited internet codes ontvangen om met een hotspot te werken. Kunnen wij deze codes ook activeren op een simkaart van een andere provider? Wij hebben thuis een Simpel simkaart, kan deze code daar ook op geactiveerd worden?

   

icon

Beste antwoord door Waqqas 23 October 2023, 10:21

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Michelle95 

De Unlimited voucher werkt alleen met een (Prepaid) Odido simkaart of met een Ben simkaart.

Mocht je niks van bovenstaande hebben dan zou je langs een Odido winkel kunnen gaan om een prepaid simkaart te kopen.

Reputatie 1

@Waqqas bedankt voor je reactie. Degene die mij hielp aan de telefoon zei dat het ook via KPN zou kunnen, klopt dat?

 

Gr. 

Michelle   

Reputatie 7
Badge +15

@Michelle95 

Uhm, volgens mij niet.

Reputatie 1

Oke, bedankt voor je hulp! 

omdat we van Tweak naar Odido zijn gegaan. hebben we nu ook geen internet. 2 codes ontvangen.  1 code geactiveerd op mijn SIMPEL abonnement . Klantenservice zei dat het ook werkte. 

Hieruit blijkt dus dat het niet werkt via SIMPEL Dat op het odido netwerk gebruik maakt.  Of werkt het toch wel? iemand ervaring?

Reputatie 7
Badge +7

Hallo @edpuij ,
Welkom op de community, de codes werken alleen met een Odido of Ben mobielabonnement.
Je kan eventueel een prepaid kaartje van Odido aanschaffen, daar werken de codes dan wel op.

Reputatie 1

@edpuij Klopt, wij hebben het destijds nog wel geprobeerd, maar het werkte uiteindelijk niet. Wij hebben een odido simkaart gekocht, de kosten daarvan kun je terugvragen. 

Reageer