Beantwoord

Van DSL naar Glas

  • 18 February 2023
  • 1 reactie
  • 46 Bekeken

Goedemiddag,

Na onze verhuizing van een tijd geleden is er erg veel gedoe geweest om internet op ons nieuwe adres te verkrijgen. Uiteindelijke probleem lag erbij dat KPN Netwerk had genoteerd dat op ons adres glas beschikbaar was, terwijl er in de wijk nog niet eens glas in de straat lag (pas 2 maanden na onze verhuizing werd er glas aangelegd). Na uren bellen met zowel T-mobile als KPN Netwerk ben ik gelukkig door 2 van de moderators erg goed geholpen om toch nog DSL op ons adres te krijgen.


Nu heb ik het uiteindelijk ook voor elkaar dat er een FTU hangt in de meterkast, en zou eigenlijk de overstap op glas willen maken. Heb hier nog met Lisa over gesproken via de privé berichten. Maar vanwege persoonlijke omstandigheden daar niet meer op terug gekomen en het eigenlijk uit het oog verloren (DSL werkt immers gewoon goed). Nu de afgelopen paar dagen een paar keer een hickup gehad met internet (modem reset verhielp dit), maar heb nu toch zoiets van ; ik wil switchen naar glas.

 

Echter is het nadat we uiteindelijk DSL kregen ook nog een paar maanden heen en weer communiceren geweest voor mijn pakket voordeel was doorgevoerd (die bleef maar hangen op ‘in behandeling’).
 

Uiteindelijk is alles goed gekomen met hulp van de community moderators. Maar erg veel vertrouwen in de telefonische afhandeling of de gang van zaken bij wijzigingen heb ik nu natuurlijk niet meer.

 

Ik vroeg me af wat ik moet doen om fatsoenljk over te stappen van DSL naar glas, en als ik het goed begrijp hoef ik dan geen nieuw contract aan te gaan, maar is het gewoon een omzetting?

 

Met vriendelijke groet

icon

Beste antwoord door Waqqas 18 February 2023, 18:52

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Speeddragon 

Het klopt dat je geen nieuwe contract krijgt dus het betreft enkel een omzetting, de migratie kan je eenvoudig zelf in gang zetten in je My T-Mobile account bij abonnementen > internet.

Reageer