van het kastje naar de muur gestuurd.

  • 23 November 2023
  • 7 reacties
  • 93 Bekeken

De voorgeschiedenis is te lang om hier weer te geven maar het huidige probleem is:

ik heb een glasvezel internet abo afgesloten maar kan op geen enkele manier de status controleren, niet in de app niet op de site en krijg telefonisch of per mail ook geen antwoord.

na inloggen krijg ik de melding: er is een fout opgetreden, probeer het later nog eens.

odido, we zijn er voor je, niet dus. BALEN, denk serieus aan een andere provider.

 

Tommie van Odido 5 maanden geleden

Hi @Hallyfax, welkom op onze Community!

Ik geef je graag wat meer informatie over jouw oplevering. Echter zie ik niet heel veel in mijn systeem staan en daarom heb ik onze glasvezelafdeling aan de digitale mouw getrokken. Zij gaan je opbellen en informatie geven over de oplevering. Houd je telefoon goed in de gaten, als ze je niet kunnen bereiken spreken ze een voicemail in! 

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Hallyfax, welkom op onze Community!

Ik geef je graag wat meer informatie over jouw oplevering. Echter zie ik niet heel veel in mijn systeem staan en daarom heb ik onze glasvezelafdeling aan de digitale mouw getrokken. Zij gaan je opbellen en informatie geven over de oplevering. Houd je telefoon goed in de gaten, als ze je niet kunnen bereiken spreken ze een voicemail in! 

We zijn een week verder maar doodse stilte!

Op een of andere manier gebeurt er niets met mijn abonnement. 
 

Ik zou allang een installatiepakket ontvangen moeten hebben en bericht op welke datum mijn glasvezel aansluiting geactiveerd/geïnstalleerd wordt.

Deze week zouden de ‘patches’ van de wijkcentrale geplaatst moeten zijn.

Ik krijg alleen maar beloftes, per mail, per telefoon, via jou, het is om gek van te worden 

Tot mijn verbazing vanmorgen een mailtje, mijn abo is eindelijk ook voor mij zichtbaar in de app, waarbij ik dan tevens constateer dat er sinds 6 november niets mee gebeurd is. Als ik op dit moment een nieuw abo afsluit heb ik binnen 2 weken glasvezel!

Reputatie 7
Badge +9

Hey @Hallyfax, Fiber heeft het doorgezet naar de onderaannemer, zij zullen contact met je opzoeken zodra zij antwoord hebben van de onderaannemer. 

Ik zie dat je op 29-11 nog een aanvraag gedaan hebt? Klopt dit? Deze blijft hangen omdat er al een lopende order is. 

Ten einde raad heb ik via het afsluiten van een nieuw abonnement geprobeerd de boel in beweging te krijgen. Natuurlijk dezelfde melding: er  is al een abo, alleen kon ik dat op geen enkele manier zien/bewerken/desnoods annuleren. 

Trouwens, het fiber-team heeft al ettelijke malen de vraag gekregen door jullie medewerkers.

Reputatie 5
Badge +4

Hi @Hallyfax, helemaal duidelijk. Zodra onze Fiber afdeling reactie heeft ontvangen van de onderaannemer, zullen ze gelijk contact met jou opnemen om je hiervan op de hoogte te houden! 

Reageer